Gå til innhold

hvordan får jeg warzone 2100 til og virke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om spillet er så gammelt at det bruker oppløsning som . esk. 640x480 så må du åpne det på en annen måte. Høyreklikk på .exe fila å velg *Egenskaper. Så klikker du på *Kompatibilitet. der kan du prøve forskjellige moduser esk. Win95 modus. .. Håper det funker.

Lenke til kommentar
Om spillet er så gammelt at det bruker oppløsning som . esk. 640x480 så må du åpne det på en annen måte. Høyreklikk på .exe fila å velg *Egenskaper. Så klikker du på *Kompatibilitet. der kan du prøve forskjellige moduser esk. Win95 modus. .. Håper det funker.

det hvar på 95 status fra før av :( noen som hvet åssen man kan laste ned og installere service pack 2?

Lenke til kommentar

Hadde litt plunder med å starte Warzone selv da jeg fant det frem her en gang før jul. Men dersom du googler litt etter warzone starter så finner du ett kjekt program som hjelper deg. For min egen del ble jeg nødt til å spille det i window mode, for at det ikke skulle henge seg.

Det er forøvrig masse av mods ute til dette spillet, som er skikkelig gode.

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å kjøre i kompatibilitetsmodus til Windows 98, eller hvilket OS du brukte når du kjørte det sist. Dette gjør du under Compatibiliy i Properties.

 

Veldig morsomt spill ja, skulle ønske jeg hadde fullverson så jeg kunne prøve moddene som krille nevner. :(

 

Edit: Proove var visst en del før meg, hadde ikke lest emnet.

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...