Bendorama Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Liker ikke folk som kaster katter igjennom en is/snøvegg for å lage Funny Cat vidz. Rasshøl.Enig, hvis det hadde vært tilfelle. Men så vidt jeg ser så løper katten i snøveggen selv, det ser du jo også på damen som blir overrasket. Da ser du feil. Tydelige hender bak katten, men det var faktisk kattens reaksjon idet den lander som gjorde at jeg reagerte. "After a huge snowstorm my cat was lost in the snow, then he returned to the house like a bulldozer. No one threw the cat, it's our dog you see behind the cat." http://www.tastefullyoffensive.com/2015/02/cat-plows-through-snow-bank-when-its.html Gif lagt til for trådens regler. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Men hva er det som raskt trekker seg tilbake forran åpningen i det katten stormern inn? Hender? La ikke merke til det før jeg faktisk studerte den i gif-format Da ser du feil. Tydelige hender bak katten, men det var faktisk kattens reaksjon idet den lander som gjorde at jeg reagerte. Bitch. Endret 6. mars 2015 av AdNauseam 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Nå påstod aldri jeg noe som helst, men plasserte tvilen i spørsmålsform. Men det er viktig å passe e-penisen sin på nettet skjønner eg jeg Da kan vi sove godt i natt også folkens Endret 6. mars 2015 av Mala 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Selvfølgelig skriver han at det er hunden eller noe når hele internett reagerer på mishandlingen. Motsvaret om at det er hunden motbeviser ingen ting, men responsen her bekrefter heller at altfor mange mennesker tror alt de leser på internett uten å inneha noen form for kritisk sans.. PS. DAMN! Den rompa til hu dama... Større enn Nesodden jo. Men nok om det: Endret 6. mars 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) Selvfølgelig skriver han at det er hunden eller noe når hele internett reagerer på mishandlingen. Motsvaret om at det er hunden motbeviser ingen ting, men responsen her bekrefter heller at altfor mange mennesker tror alt de leser på internett uten å inneha noen form for kritisk sans.. Se på bildet jeg la med, det er tatt direkte fra gif-fila! Nå påstod aldri jeg noe som helst, men plasserte tvilen i spørsmålsform. Men det er viktig å passe e-penisen sin på nettet skjønner eg jeg Er han andre karen som er påståelig her og baserer påstandene på egen tvil og transynthet fremfor faktisk grunnlag. Endret 6. mars 2015 av AdNauseam 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 6. mars 2015 Del Skrevet 6. mars 2015 Hvis Google var en mann... 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 7. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2015 15 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 7. mars 2015 Populært innlegg Del Skrevet 7. mars 2015 10 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Den siste der fikk meg til å tenke på denne... 5 Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Jeg klarer ikke slutte å le av trynet til denne jentungen! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 (endret) Endret 26. mars 2015 av Uderzo 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg