Munty Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Ah, dette er kanskje rett sted å spørre! Jeg leter febrilsk etter en GIF jeg så for sikkert et par år siden, men har ikke funnet den! Irriterer meg grundig! Det er Zelda i tegneserieversjon. Selvfølgelig veldig useriøst. Link rir på en hest og redder Zelda fra Ganon og alt det der. Den ender med at månen styrter ned i bakken, og teksten "fin". står på skjermen. Varer i kanskje 15 sekunder. Uendelig mange takk for den som kan hjelpe meg her! Lenke til kommentar
Laughing Man Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Ah, dette er kanskje rett sted å spørre! Jeg leter febrilsk etter en GIF jeg så for sikkert et par år siden, men har ikke funnet den! Irriterer meg grundig! Det er Zelda i tegneserieversjon. Selvfølgelig veldig useriøst. Link rir på en hest og redder Zelda fra Ganon og alt det der. Den ender med at månen styrter ned i bakken, og teksten "fin". står på skjermen. Varer i kanskje 15 sekunder. Uendelig mange takk for den som kan hjelpe meg her! 5 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Vanskelig å fortelle hvorfor er det morsomt Det er alt jenter for 'Miss Korea', og alle er like Fordi alle har samme 'ansikt surgery' 6 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) Endret 25. april 2013 av Muffinss 7 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 (endret) ^ Repost EDIT: Not anymore! Endret 25. april 2013 av Mala Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fuck, pleier å greie å holde meg unna de, oppdatert med ny. Lenke til kommentar
Populært innlegg Goodall Skrevet 25. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2013 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg