Gå til innhold

Forslag til ukens hit?

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(Ok ... ikke heeeelt riktig... men du har en tendens til nesten ALLTID kommentere hva musikk som er "galt". Det er irriterende. )

Haha, han er nok ikke den eneste (tenker ikke spesielt på deg nei, det har jeg ikke grunnlag for, men "alle" gjør vel det der av og til?).

EDIT: Og jeg synes også synd på folk som virkelig, oppriktig talt kan si at de liker den sangen, faktisk. Jeg ser ikke ned på dem eller noe sånt, men i mine øyne finnes det utrolig mye musikk som er utrolig mye bedre enn det skvipet der. Synd at de ikke kunne oppdaga det istedet.

Endret av WizendraW
Lenke til kommentar
jeg dømmer ikke folk, syntes bare synd på dem. det finnes så mye bra musikk, at å høre på schnappy er å missbruke tida

Jeg kunne ha sagt akkurat det samme om visse andre band, men gjett hva? Jeg gidder ikke, fordi det spiller ingen jævla rolle hva du/jeg syns om hva andre hører på.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Trenger ny ukens hit nå igjen jeg så kan noen hjelpe litt?

Først så var det jo schnappi das kleine krokodil

Så fikk jeg et forslag om Belinda med angel, og nå er det en ny uke og ingen sang er funnet, noen som har en knall sang og medele meg?

Lenke til kommentar
(Ok ... ikke heeeelt riktig... men du har en tendens til nesten ALLTID kommentere hva musikk som er "galt". Det er irriterende. )

Haha, han er nok ikke den eneste (tenker ikke spesielt på deg nei, det har jeg ikke grunnlag for, men "alle" gjør vel det der av og til?).

Forskjell på av og til og hele tiden vettu... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...