Jan Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Haha!btw. Headcleaver, den var fortjent! Ikke døm folk pga. musikk! Eg vet om folk som er veldig kjekke og greie som hører på Linkin Park og Britney Spears! Blæ, ja han hører jo på skjelett med gitaroz. Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) (Ok ... ikke heeeelt riktig... men du har en tendens til nesten ALLTID kommentere hva musikk som er "galt". Det er irriterende. ) Haha, han er nok ikke den eneste (tenker ikke spesielt på deg nei, det har jeg ikke grunnlag for, men "alle" gjør vel det der av og til?). EDIT: Og jeg synes også synd på folk som virkelig, oppriktig talt kan si at de liker den sangen, faktisk. Jeg ser ikke ned på dem eller noe sånt, men i mine øyne finnes det utrolig mye musikk som er utrolig mye bedre enn det skvipet der. Synd at de ikke kunne oppdaga det istedet. Endret 19. januar 2005 av WizendraW Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg dømmer ikke folk, syntes bare synd på dem. det finnes så mye bra musikk, at å høre på schnappy er å missbruke tida Jeg kunne ha sagt akkurat det samme om visse andre band, men gjett hva? Jeg gidder ikke, fordi det spiller ingen jævla rolle hva du/jeg syns om hva andre hører på. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Trenger ny ukens hit nå igjen jeg så kan noen hjelpe litt? Først så var det jo schnappi das kleine krokodil Så fikk jeg et forslag om Belinda med angel, og nå er det en ny uke og ingen sang er funnet, noen som har en knall sang og medele meg? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Madness - Baggy Trousers. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Iron Maiden - 22 Acacia Avenue Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 er vel egentlig ganske få som liker listepop, det er vel stortsett fjortiser, unger og mødre som prøver å henge med i tiden. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Men det henger flest fjortiser på hjemmesiden min så! Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 da blir det listepop men ikke forvent at jeg skal besøke den da Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 (Ok ... ikke heeeelt riktig... men du har en tendens til nesten ALLTID kommentere hva musikk som er "galt". Det er irriterende. ) Haha, han er nok ikke den eneste (tenker ikke spesielt på deg nei, det har jeg ikke grunnlag for, men "alle" gjør vel det der av og til?). Forskjell på av og til og hele tiden vettu... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 er vel egentlig ganske få som liker listepop, Uh-uh. Det er mange, maaange. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Rune Rudberg - Ut Mot Havet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå