Gå til innhold

Forslag til ukens hit?

fxwz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan da begynne med Schnappi...

:thumbup:

:nei: noen blir sikkert sure for at jeg sier dette, men jeg syntes litt synd på de som faktisk syntes at den sangen er bra!!!

komisk, morsom,artig, festlig til og med nusselig er ok, men bra :cry:

VELDIG rart at den er så populær!

folk hører på hva som helst nå til dags :no:

men den er jo populær så den passer sikkert fint på sida di

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
Du kan da begynne med Schnappi...

:thumbup:

noen blir sikkert sure for at jeg sier dette, men
den sangen er bra!!!

den sangen er
VELDIG
bra!!!

jeg
hører på hva som helst nå til dags

Ja, ja, rolig nå headcleaver. Vi skjønner at du elsker sangen, men det kan jo hende at noen liker litt mer krevende musikk enn det du gjør.

;)

Lenke til kommentar
ja, ja, rolig nå headcleaver. Vi skjønner at du elsker sangen, men det kan jo hende at noen liker litt mer krevende musikk enn det du gjør.

;)

jeg liker det ikke, men denna var faktisk komisk :thumbup:

bra påfunn :!:

Ikke døm folk pga. musikk!

jeg dømmer ikke folk, syntes bare synd på dem. det finnes så mye bra musikk, at å høre på schnappy er å missbruke tida

Lenke til kommentar
jeg dømmer ikke folk, syntes bare synd på dem. det finnes så mye bra musikk, at å høre på schnappy er å missbruke tida

Finnes folk som mener at å bruke tid på å høre metal gjør at en blir en idiotisk satandyrkende faen. De synes også synd på "oss".

Tar du poenget? Du kan seff mene det du vil, ikke eg heller synes noe særlig om Schanppi sangen.... Men eg gidder ikke å si at personene er dumme eller at eg synes synd på dem fordet. (Ok ... ikke heeeelt riktig... men du har en tendens til nesten ALLTID kommentere hva musikk som er "galt". Det er irriterende. )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...