fxwz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 PÅ hjemmesiden min så pleier jeg å legge ut ukens hit. Men sliter litt med å finne noen denne uken. Noen som kan komme med forslag? Bør være noe slikt som de fleste liker! Ikke noe heavy metal elller joik, hvis dere skjønner! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva slags sjanger er det egentlig de fleste liker? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva slags sjanger er det egentlig de fleste liker? Listepop. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Det kommer vel litt an på da! Folke likte jo bl.a Kurt Nilsen - She's so high O-Zone dragostea din tei. Er vel ikke noe bestemt sjanger! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det kommer vel litt an på da!Folke likte jo bl.a Kurt Nilsen - She's so high O-Zone dragostea din tei. Er vel ikke noe bestemt sjanger! Listepop Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan da begynne med Schnappi... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis du vil ha listepop, så er vel VG-lista ganske greit. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 O-Zone dragostea din tei. Det er nok mange her som liker den. Sommerflørt. Liker folk Dragostea liker folk den Lenke til kommentar
Jan Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Så da skal du bare utnevne en mongo hit? Eller legge ut beskytta materiale? Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ikke glem at VG-lista ikke er representativ for det virkelige salget i Norge. Den tar f.eks. ikke med salget på bensinstasjoner. Heidi Hauge er derfor en sikker vinner. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Schnappi for teh win! Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Schnappi for teh win! Som selvsagt må spilles av med SchnappiPlayer: Du finner den her. :!: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Schnappi for teh win! Som selvsagt må spilles av med SchnappiPlayer: [imgx]http://www.schnappi.tv/static/imgs/tmp_downloadschnappi.gif[/img] Du finner den her. :!: Total hellfuck! Fuck, yeah! Edith: Sjølvsagt skal Schnappi være ukens hit! Endret 18. januar 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Du kan da begynne med Schnappi... noen blir sikkert sure for at jeg sier dette, men jeg syntes litt synd på de som faktisk syntes at den sangen er bra!!! komisk, morsom,artig, festlig til og med nusselig er ok, men bra VELDIG rart at den er så populær! folk hører på hva som helst nå til dags men den er jo populær så den passer sikkert fint på sida di Endret 18. januar 2005 av headcleaver Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan da begynne med Schnappi... noen blir sikkert sure for at jeg sier dette, men den sangen er bra!!! den sangen er VELDIG bra!!! jeg hører på hva som helst nå til dags Ja, ja, rolig nå headcleaver. Vi skjønner at du elsker sangen, men det kan jo hende at noen liker litt mer krevende musikk enn det du gjør. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Haha! btw. Headcleaver, den var fortjent! Ikke døm folk pga. musikk! Eg vet om folk som er veldig kjekke og greie som hører på Linkin Park og Britney Spears! Lenke til kommentar
e321 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hva med... rosa heelipåkotper eller noe i den duren? call on me? eller kanskje Ding dong song Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hva med... rosa heelipåkotper eller noe i den duren?call on me? eller kanskje Ding dong song Det er soooo last week! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 ja, ja, rolig nå headcleaver. Vi skjønner at du elsker sangen, men det kan jo hende at noen liker litt mer krevende musikk enn det du gjør. jeg liker det ikke, men denna var faktisk komisk bra påfunn :!: Ikke døm folk pga. musikk! jeg dømmer ikke folk, syntes bare synd på dem. det finnes så mye bra musikk, at å høre på schnappy er å missbruke tida Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg dømmer ikke folk, syntes bare synd på dem. det finnes så mye bra musikk, at å høre på schnappy er å missbruke tida Finnes folk som mener at å bruke tid på å høre metal gjør at en blir en idiotisk satandyrkende faen. De synes også synd på "oss". Tar du poenget? Du kan seff mene det du vil, ikke eg heller synes noe særlig om Schanppi sangen.... Men eg gidder ikke å si at personene er dumme eller at eg synes synd på dem fordet. (Ok ... ikke heeeelt riktig... men du har en tendens til nesten ALLTID kommentere hva musikk som er "galt". Det er irriterende. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå