Fatboy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei! Skulle gjeren fått aktivert windows messenger igjen for å kunne bruke fjernhjelpsfunksjonen.. Har nettop installert XP på nytt, og lagt inn MSN messenger. Men so oppdaga eg at windows messenger logga seg på i bakgrunnen.. Jaja tenkte eg det e vel berre å fjerne den.. Og så fann eg eit program her på forumet somheiter messengerDisabler.. Etterpå når eg skal bruke fjernhjelp så kjem det melding om at en "administrator har slått av tillatelse til å bruke windows messenger" Så eg vil gjerne ha tillatelsane slått på igjen og så heller krysse vekk at den startar automatisk med woindows og slik.. Nokon som har peiling på korleis ein gjer det?? ..Kjetil.. Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er egentlig ganske enkelt. Gå inn i : Start - Kjør - (skriv inn msconfig og trykk og) - oppstart - (trykker på den som det står msmsgr(altså i firkanten forand så det kommer opp en V) og trykker ok. så restarter du pcen, så vil den aktiveres når du slår på pcen Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hmm. Der er ingen msmsgr. Berre msnmsgr og den er det kryss på, men det er jo MSN messenger og den er jo grei.. Er det ingen andre plassar ein kan forandre på slike ting? EDIT: Kan legge til at windows messenger er ikkje avinstallert. Eg kan starte programmet manuelt og logge på der og slik.. Men eg kan likevel ikkje kjøre fjernhjelp.. Endret 18. januar 2005 av Fatboy Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hmm. Der er ingen msmsgr. Berre msnmsgr og den er det kryss på, men det er jo MSN messenger og den er jo grei.. Er det ingen andre plassar ein kan forandre på slike ting? EDIT: Kan legge til at windows messenger er ikkje avinstallert. Eg kan starte programmet manuelt og logge på der og slik.. Men eg kan likevel ikkje kjøre fjernhjelp.. Det er fjernhjelp i Msn Messenger. Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 ojoj. Skal sei! Kjører MSN beta 7.. har hatt problem med å få opp aktivitetane der, men no ser eg at det går. Supert. Då er vel egentlig problemet løyst. Om enn med ein annan vri enn opprinnelig tenkt.. MEN: viss nokon har peiling på korleis eg kan aktivere Windows Messenger igjen, så er eg forstsatt litt nysgjerrig på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå