Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Derfor kan man vel kanskje velge hvis vi får tilbud fra begge.. Lenke til kommentar
candymann Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg tror ikke det.... Nok må vel alle kjöpe fra samme butikk for at vi ska få beste rabatt. Eller? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hva er status simalarion? Lenke til kommentar
airguard Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 ja, får jeg det for 1000 blir det slik at jeg skal ha. flotte greier . Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg er med hvis Netshop - Da kan jeg dra til Sandefjord og hente uten å betale frakt Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Har ikke fått svar fra netshop enda, har sendt mail i dag også uten svar, så vi må bare vente. Har også en dialog med pcutstyr som ikke er avsluttet. Jeg har også mistet "edit" funksjonen pga en ny missbruk regel som er satt i gang , så da får jeg ikke redigert min første post før det er fikset. Jeg spør en moderator veeeldig pent om jeg kan få lov til å bruke Edit igjen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Simalarion: Vi er flere som sympatiserer på den edit saken, så si fra hvis du får noe feedback på det Nå har jeg forøvrig fått mitt Stacker kabinett som jeg har ventet 2 uker på og jeg gleder meg stort til å kikke på det i helga Endret 21. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Da legger jeg det første tilbudet ut, mulig netshop er i forhandlinger og at det tar litt tid (håpe håpe). Vi nærmer oss målet uansett, om vi ikke får til noe bedre tilbud er jeg veldig intresert i å kjøpet stacker for 1200kr, så send meg pm om du også er det, slik at jeg får en oversikt Men vi venter usansett på Netshop sitt svar. Endret 22. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Da legger jeg det første tilbudet ut, mulig netshop er i forhandlinger og at det tar litt tid (håpe håpe). Vi nærmer oss målet uansett, om vi ikke får til noe bedre tilbud er jeg veldig intresert i å kjøpet stacker for 1200kr, så send meg pm om du også er det, slik at jeg får en oversikt Men vi venter usansett på Netshop sitt svar. Hvor mye tar PCUTstyr i frakt? Og kan man betale med VISA der? 1200 er lavt nok til at jeg er med ihvertfall. Men vil gjerne høre hva netshop har å si først, har du ikke fått noe svar fra de? Hadde vært greit å vite om de vurderer saken ihvertfall, så vi ikke venter for ingenting. AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hei XXXX. Vi har motatt henvendelsen din og jeg vil forhøre meg med innkjøpsavdelingen i morgen for å få se om vi kan få til en pris vi begge kan bli fornøyde med ;-) Ha en fin kveld videre!! Vennlig hilsen / Best regards Hans Kristian Westad Salg / Sales Netshop ASA Mailen fra Netshop Endret 22. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Er i forhandlinger med pcustyr om fraktkostnader, er ikke sikker på hvilken vektklasse kabinettet ligger på, men håper på 150kr. Da er dette tilbudet meget atraktivt for meg i alle fall. Komplett med en pris på 1400kr svarte jo at de ikke klarte å presse prisen mer ned, det sier mye. Men som skrevet, vi venter på Netshop (har nå kontaktet mamoz også) Endret 22. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ett lite spørsmål, disse HD-modulene har jo noen sånn "dempeblokker" mellom seg og resten av kabinttet, har den medfølgende modulen dette også? AtW Lenke til kommentar
spetter Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Slettet Endret 22. januar 2005 av spetter Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ATWindsor: Hvis ingen rekker å svare på det kan jeg sjekke når jeg pakker opp mitt senere i dag. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ett lite spørsmål, disse HD-modulene har jo noen sånn "dempeblokker" mellom seg og resten av kabinttet, har den medfølgende modulen dette også? Hvis du tenker på de vibrasjonsdempende gummiklossene, så ja, den medfølgende HD-modulen har dem. Har dog bare erfaring med kabinettet gjennom en kompis, så jeg har ikke fått testet effektiviteten av disse. Vil gjette på at de fjerner en del av støyen, men ikke like mye som diskoppheng a'la NoVibes. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvor mye tar PCUTstyr i frakt? Og kan man betale med VISA der? 1200 er lavt nok til at jeg er med ihvertfall. Men vil gjerne høre hva netshop har å si først, har du ikke fått noe svar fra de? Hadde vært greit å vite om de vurderer saken ihvertfall, så vi ikke venter for ingenting. AtW Les litt nøyere neste gang. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=363431&st=120# Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Palleprisen er feks 1000kr, men alle på listen bor ikke i oslo, så det blir vansklig, forøvrig så prøver jeg å få frakten for 150kr, for svar på mandag håper jeg (nevnt dette i en annen post) Er spent på svaret til Netshop, men først må vi pine oss mellom søndagen Endret 22. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Da har jeg fått et nytt tilbud, om de 25 sikkre fortsatt står bak ryggen min, tror jeg at jeg er på vei til en veldig god deal hos pceksperten. Meninger?. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Ps:Alt blir oppdatert på første post som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg