Gå til innhold

Stacker diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke fått svar fra netshop enda, har sendt mail i dag også uten svar, så vi må bare vente. Har også en dialog med pcutstyr som ikke er avsluttet.

Jeg har også mistet "edit" funksjonen pga en ny missbruk regel som er satt i gang :dontgetit: , så da får jeg ikke redigert min første post før det er fikset.

Jeg spør en moderator veeeldig pent om jeg kan få lov til å bruke Edit igjen ;)

Lenke til kommentar

Simalarion:

Vi er flere som sympatiserer på den edit saken, så si fra hvis du får noe feedback på det :)

Nå har jeg forøvrig fått mitt Stacker kabinett som jeg har ventet 2 uker på og jeg gleder meg stort til å kikke på det i helga ;)

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da legger jeg det første tilbudet ut, mulig netshop er i forhandlinger og at det tar litt tid (håpe håpe). Vi nærmer oss målet uansett, om vi ikke får til noe bedre tilbud er jeg veldig intresert i å kjøpet stacker for 1200kr, så send meg pm om du også er det, slik at jeg får en oversikt

Men vi venter usansett på Netshop sitt svar.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Da legger jeg det første tilbudet ut, mulig netshop er i forhandlinger og at det tar litt tid (håpe håpe). Vi nærmer oss målet uansett, om vi ikke får til noe bedre tilbud er jeg veldig intresert i å kjøpet stacker for 1200kr, så send meg pm om du også er det, slik at jeg får en oversikt

Men vi venter usansett på Netshop sitt svar.

Hvor mye tar PCUTstyr i frakt? Og kan man betale med VISA der? 1200 er lavt nok til at jeg er med ihvertfall. Men vil gjerne høre hva netshop har å si først, har du ikke fått noe svar fra de? Hadde vært greit å vite om de vurderer saken ihvertfall, så vi ikke venter for ingenting.

AtW

Lenke til kommentar

Hei XXXX.

Vi har motatt henvendelsen din og jeg vil forhøre meg med innkjøpsavdelingen i morgen for å få se om vi kan få til en pris vi begge kan bli fornøyde med ;-) Ha en fin kveld videre!!

Vennlig hilsen / Best regards

Hans Kristian Westad

Salg / Sales

Netshop ASA

Mailen fra Netshop

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Er i forhandlinger med pcustyr om fraktkostnader, er ikke sikker på hvilken vektklasse kabinettet ligger på, men håper på 150kr. Da er dette tilbudet meget atraktivt for meg i alle fall.

Komplett med en pris på 1400kr svarte jo at de ikke klarte å presse prisen mer ned, det sier mye.

Men som skrevet, vi venter på Netshop (har nå kontaktet mamoz også)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Ett lite spørsmål, disse HD-modulene har jo noen sånn "dempeblokker" mellom seg og resten av kabinttet, har den medfølgende modulen dette også?

Hvis du tenker på de vibrasjonsdempende gummiklossene, så ja, den medfølgende HD-modulen har dem. Har dog bare erfaring med kabinettet gjennom en kompis, så jeg har ikke fått testet effektiviteten av disse. Vil gjette på at de fjerner en del av støyen, men ikke like mye som diskoppheng a'la NoVibes.

Lenke til kommentar

Hvor mye tar PCUTstyr i frakt? Og kan man betale med VISA der? 1200 er lavt nok til at jeg er med ihvertfall. Men vil gjerne høre hva netshop har å si først, har du ikke fått noe svar fra de? Hadde vært greit å vite om de vurderer saken ihvertfall, så vi ikke venter for ingenting.

AtW

Les litt nøyere neste gang. :D

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=363431&st=120#

Lenke til kommentar

Palleprisen er feks 1000kr, men alle på listen bor ikke i oslo, så det blir vansklig, forøvrig så prøver jeg å få frakten for 150kr, for svar på mandag håper jeg (nevnt dette i en annen post)

Er spent på svaret til Netshop, men først må vi pine oss mellom søndagen ;)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...