Nizzen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er det plass til 3 stk disk moduler? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sakset fra en test : Supports up to 4 3½" drives in a so called 4-in-3 Drive Module (1 exposed, 3 hidden) , Selvsagt kan det bli dyrt med kabinettet om man skal ha alle tilbehørene , men man kan jo kjøpe litt etter litt. Ser ingen spesielle behov for den x-flow vifta. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 x-Flow`en er oppskrytt ja... Tempen synker med ca 2 grader om man bruker denne på full hastighet... Gå heller for fler 4-in-3 moduler.. Koster mindre, gjør dem også.. Jeg vurderer å kjøpe støydempingsmatter fra chlas... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sakset fra en test : Supports up to 4 3½" drives in a so called 4-in-3 Drive Module (1 exposed, 3 hidden) , Selvsagt kan det bli dyrt med kabinettet om man skal ha alle tilbehørene , men man kan jo kjøpe litt etter litt. Ser ingen spesielle behov for den x-flow vifta. 1 exposd? Hva mener de med det? AtW Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) 1 til floppy og 3 til HDD`er... Noe de fleste her kan overse med andre ord, og heller tenke 4 til hdd`er med 120mm vifte foran.. Edit: Skal man faktisk ha floppy her, må man røske av 120mm vifta og sette på ei 80mm i stedet... Endret 21. januar 2005 av Caddy Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 1 til floppy og 3 til HDD`er... Noe de fleste her kan overse med andre ord, og heller tenke 4 til hdd`er med 120mm vifte foran.. Edit: Skal man faktisk ha floppy her, må man røske av 120mm vifta og sette på ei 80mm i stedet... Ja ok sånn ja, det er innad i hver modul det er 3 internal 1 ecposed. Men man har vel egentlig ikke plass til mer en 3 moduler om man ikke "jukser" litt. Var det ikke det vi fant ut tidligere? (selv om 12 disker holder helt ok foreløpig ) AtW Lenke til kommentar
Rooster Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Jeg er med jeg også... Hvis du fortsatt tar med påmeldinger da... Endret 21. januar 2005 av Rooster Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 1 til floppy og 3 til HDD`er... Noe de fleste her kan overse med andre ord, og heller tenke 4 til hdd`er med 120mm vifte foran.. Edit: Skal man faktisk ha floppy her, må man røske av 120mm vifta og sette på ei 80mm i stedet... Ja ok sånn ja, det er innad i hver modul det er 3 internal 1 ecposed. Men man har vel egentlig ikke plass til mer en 3 moduler om man ikke "jukser" litt. Var det ikke det vi fant ut tidligere? (selv om 12 disker holder helt ok foreløpig ) AtW Jepp... 2 ekstra moduler i tillegg til den som allerede står der.. Vurderer å investere i 2, bare for å få den geniale kjølinga... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja ok sånn ja, det er innad i hver modul det er 3 internal 1 ecposed. Men man har vel egentlig ikke plass til mer en 3 moduler om man ikke "jukser" litt. Var det ikke det vi fant ut tidligere? (selv om 12 disker holder helt ok foreløpig ) Joa, det skal gå med 4 moduler. Han karen på DI gjorde store øyne da jeg spurte om dimensjonene på den tilleggsaken, noe alá "Skal du ha 16 harddisker?!!!111oneone". Jeg tror det skal gå å klippe/dremle/skjære bort platene, hvis ikke må man enten drite i den eller lage noe eksternt, evt. tilpasse en modul og gi avkall på en intern diskplass. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg er interesert i å bli med på dette her, eller er det for sent? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja ok sånn ja, det er innad i hver modul det er 3 internal 1 ecposed. Men man har vel egentlig ikke plass til mer en 3 moduler om man ikke "jukser" litt. Var det ikke det vi fant ut tidligere? (selv om 12 disker holder helt ok foreløpig ) Joa, det skal gå med 4 moduler. Han karen på DI gjorde store øyne da jeg spurte om dimensjonene på den tilleggsaken, noe alá "Skal du ha 16 harddisker?!!!111oneone". Jeg tror det skal gå å klippe/dremle/skjære bort platene, hvis ikke må man enten drite i den eller lage noe eksternt, evt. tilpasse en modul og gi avkall på en intern diskplass. Ja akkruat, du må mekke litt på toppen, vet ikek om jeg gidder det bare for å få en ekstre modul jeg muligens ikke trenger AtW Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Ja ok sånn ja, det er innad i hver modul det er 3 internal 1 ecposed. Men man har vel egentlig ikke plass til mer en 3 moduler om man ikke "jukser" litt. Var det ikke det vi fant ut tidligere? (selv om 12 disker holder helt ok foreløpig ) Joa, det skal gå med 4 moduler. Han karen på DI gjorde store øyne da jeg spurte om dimensjonene på den tilleggsaken, noe alá "Skal du ha 16 harddisker?!!!111oneone". Jeg tror det skal gå å klippe/dremle/skjære bort platene, hvis ikke må man enten drite i den eller lage noe eksternt, evt. tilpasse en modul og gi avkall på en intern diskplass. 16 disker faktisk Server bruk eller? De modulene er heller ikke så dyre på komplett, mener å huske at de var priset til 149,- pr. stk. Men det skal vel litt til for å fylle opp kabinettet fullt med disker + optiske enheter. Stacker kabinettet holder hvertfall lenge til mitt bruk. TT Bigwater : Jeg fikk bestilt 2stk Bigwater fra psdata.no sitt juletilbud. Er det plass til 2stk der den ekstra PSU'n skal sitte? .... Jeg skal kjøle 2stk Opteron 244. Nå er jeg lei av viftebråk!! Eller må jeg ofre HD plasser/moduler til å sette opp vanntankene og radiatorene ? Endret 21. januar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg må dessverre trekke meg Lenke til kommentar
TempO Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 å hvis det ikke er for sent, så melder jeg meg på jeg oxo Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Digg... 2 webshopper som har meldt interesse... Da blir det kanskje litt konkuranse inni bildet? Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis det ikke er for sent ?? så er jeg også med. bjornoss Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Setter dere opp på førstesiden hvem som gir hvilket tilbud? Så kan man evt. handle der man har lyst. Ser at noen blir med "kun hvis netshop" og noen fra begge etc. Netshop: stacker ...... ,- (frakt... /levering.../betaling...) Pcutstyr: stacker ...... ,- (frakt.../levering..../betaling...) Noe slik på førstesiden? Endret 21. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Jepp Jeg fører det opp når det er klart fra begge (om jeg gjør det) Endret 21. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
candymann Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvis det fikses en avtale via Netshop er jeg fortsatt interessert, men hvisdet havner hos PCUtstyr kan du trekke meg fra listen! (av personlige grunner) Detter er også min syn på saken.... blir det Pcutstyr ska jeg ikke ha kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg