Gå til innhold

Stacker diskusjon

Anbefalte innlegg

Fikk svar fra Netshop

Hei XXXXX.

Vi har motatt henvendelsen din og jeg vil forhøre meg med innkjøpsavdelingen i morgen for å få se om vi kan få til en pris vi begge kan bli fornøyde med ;-) Ha en fin kveld videre!!

Da er det bare å håpe videre :yes:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje er det greit å nevne fraktpriser hos PCutstyr (hvis det blir noe ut av det):

Betaler man med kort frakt blir:

Servicepakken Frakt & omkostninger kr 212,50,-

Bedr.pakk dør-dør Frakt & omkostninger kr 247,50,-

Bedr.pakk Express 09 Frakt & omkostninger kr 460,00,-

Hjem På døren Posten Frakt & omkostninger kr 277,50,-

Brev Frakt & omkostninger kr 312,50,-

I oppkrav:

Servicepakken Frakt & omkostninger kr 212,50,-

Bedr.pakk dør-dør Frakt & omkostninger kr 572,50,-

Hjem På døren Posten Frakt & omkostninger kr 360,00,-

Lenke til kommentar

Bra tiltak simalarion, kommer til å legge meg på kne og be høyt hver dag i flere dager til den gode webshoppen som kommer med et brukbart tilbud!

(Faen blir nettopp portscannet, this sux).

Edit : Hmm fant karen, ser ut som en scriptkiddie, har sendt en abuse mail til isp hans/hennes.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Igjen:

Det kommer ikke i helsort......

Skal du ha helsort, må du lakkere selv...

Fargen, er som på bildet i 1. post...

Gla jeg ikke bestillte kabinettet til fullpris fra komplett tidligere da... :D

Edit:

Ok.. NÅ kan du skyte meg....

7329_big.jpg

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Det finnes i helsort, hvor kun sidelistene foran er i sølv. Samt sort vindusdør. Sjekk produktsiden. Men det er hva vi får på tilbudet som teller.

Jauv, Silver/Black/Blue står det på Cooler Master-infosiden. Ganske pent, kunne gjerne tenkt meg det samme selv, men det står ikke på fargen for meg. Er det noen som tar inn det sorte kabinettet btw? Jeg har kun sett sølv oppgitt under fargevalg på nettsjappene jeg har kikket innom.

Og er det bare meg eller ser det vinduet matt ut? Altså ikke klart glass, men 'frosted' (hva er nå det på norsk da?).

Var forresten nedom DI tidligere og kikket på det. Det er digg, digg, digg. Eneste aberet er at gjengene var utrolig kresne på hvordan jeg posisjonerte skruehodet, noe annet enn 90 grader ville gjengene ikke være med på.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...