Gå til innhold

Stacker diskusjon

Anbefalte innlegg

Det med usbportene, av/på knappen osv......

Trenger ikke finne fram dremelen for å fjerne det (visstnok), det skal være en utskiftbar/flyttbar modul dét også. Det er iallefall slik jeg forstår det fra omtalene.

F.eks:

"The top bay is occupied by a panel containing the power and reset buttons, as well as various I/O ports, including six USB 2.0 ports, a Firewire port, speaker and mic ports, and although it comes in the top slot, you're free to mount it anywhere you choose."

http://www.systemcooling.com/cm_stacker-02.html

Meget mulig jeg kjøper dette kabinettet til fullpris, ja. :)

Joda... Men et sted må du ha påknappene, og du må fjerne hele modulen for å få plass til 3 ekstra hdd moduler.. (etter hva jeg ser/beregner)

skyt meg hvis jeg tar feil... :)

Ser sånn ut ja, iogmed at det er 11-drivebays under den topptingen, og man trenger 3 per modul. Hadde vært sjuuukt fet med fire moduler i tillegg til den topptingen. 16 disker, da begynner vi å snakke :)

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Teorien så burde det gå greit, men tror jeg kan få plassproblemer pga at jeg bruker et varmeregister fra en volvo s20 som er litt for bredt. Derfor hadde det vært fint om noen hadde målene på det innvendig.

Edit: Varmeregisteret har en bredde på 18Cm

18 cm går finfint om du har det i bunn eller topp...

Lenke til kommentar
Joda... Men et sted må du ha påknappene, og du må fjerne hele modulen for å få plass til 3 ekstra hdd moduler.. (etter hva jeg ser/beregner)

skyt meg hvis jeg tar feil... :)

*ca-clack* :)

Du har nok rett i det. Lurer på om jeg skal stikke ned på DI og se om de har et inne jeg kan bruke klåfingrene mine litt på.

Dog, jeg bruker omtrent aldri av/på-knappen på mitt kabinett, man har da BIOS med mulighet for trykk-en-tast-for-å-skru-på-pcen.

Lenke til kommentar
:roll: Jeg skrev at det var best om å ta kontakt med Komplett først, og etterpå begynne med påmelding.

Skadet j ike å sette opp en liste forsåvidt, plages ikke så veldig av det. Men jeg er enig på generell basis. Har vært mange slike tråder i det siste, greit å finne ut hva sjappene sier.

AtW

Lenke til kommentar

På min tråd fikk vi en liste, men prisen ble ikke god nok og frafallet ble nesten større en ventet. Altså useriøs deltakelse.

Min tilbud står fortsatt åpent.

Ellers anbefaler jeg å støtte oppunder det prosjektet jeg har iverksatt som vil gjøre webutikkene inkludert på en helt annen måte og på fri basis uten å få tilsendt mailer her og derfra.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvorfor er du innom her hele tiden for så å komme inn her å himmle med øynene over hvor dumt det er Jakob?

Ikke direkte modent!

Edit: som forklart 1000 ganger ville jeg ha noe å slå direkte i bordet med, om du mener noe annet er det helt greit, men den smileyèn du slang på der var helt unødvendig å veldig provoserendet når jeg har brukt mye tid på dette.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Nå har jeg vært nedom DI og klort litt, selve modulen er nokså tynn bortsett fra en plate under (og muligens over) modulen, sikkert for å beskytte ledningene og kontaktpunktene. Mulig det var stål, men det skal nok gå å fjerne de(n) uten å herpe modulen. Hvis jeg kjøper dette kabinettet, skal jeg gi beskjed.

Lenke til kommentar

Mye av poenget med tilbudet var jo å få det sammen med bigwater settet slik at det ikke blir så mye i frakt

pcutstyr har 50+ inne-jeg skriver mail til dem å hører.

Jeg oppdaterer alt på forsiden

Jeg var egentlig sikker på at det skulle ordne seg fordi jeg fikk mail ca cl 22.00 av komplett om at de skulle ringe meg dagen etter, virket veldig lovendet, men men :cry:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Hvorfor er du innom her hele tiden for så å komme inn her å himmle med øynene over hvor dumt det er Jakob?

Ikke direkte modent!

Fordi du skapte unodvendig styr for ingenting. Det ville vært mye letter for DEG hadde du gjort det på den andre måten.

Mitt innlegg (med smiley) var ikke ment som provokasjon. Beklager så mye. :blush:

Forresten, jeg selv var interessert i kabinettet, og ville komme med forslag som kanskje kunne vekke oppmerksomhet hos flere, hvor flere ting ville vært bedre avklart (pris i forhold til kvantum).

Lenke til kommentar

Skriver det igjen-jeg ønsket å ha noe bak meg før jeg ringte-jeg prøver nå med pcutstyr.

OM dette ble for mye for deg (du meldte deg ikke på listen?)beklager jeg.

Fredrik gikk frem på nøyaktig samme måte og han er den eneste som har fått i gang en handel så langt, slaget er ikke helt tapt enda ;)

Lenke til kommentar
Skriver det igjen-jeg ønsket å ha noe bak meg før jeg ringte-jeg prøver nå med pcutstyr.

OM dette ble for mye for deg (du meldte deg ikke på listen?)beklager jeg.

Fredrik gikk frem på nøyaktig samme måte og han er den eneste som har fått i gang en handel så langt, slaget er ikke helt tapt enda ;)

Hva med de andre "store" gutta. Sånn som netshop, mpx og psdata? Verd en mail, evt en telefonsamtale. Virker som en hyggelig gjeng alle 3

AtW

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...