Gå til innhold

Stacker diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tilbudet står fortsatt.

Får man med en ekstra HDD modul som en sa?

Nei, den må bestilles i tillegg... Regned med hva han mente var:

At man får både kabinett og ekstra modul til den vanlige prisen av kabinett ( 1500 ca) siden kabinettet er satt ned med 200 spenn....

Lenke til kommentar

modulen kan flyttes fritt rundt. Festene til modulen var genial og enkel. Du har selve modulen med gummioppheng, deretter en metallplate på hver side som du kun stikker inn i gummiopphenget og til slutt plastskinnene du stikker inn i metallplatene. Alt sitter løst i hverandre men holdes på plass av sideveggene i brønnen.

Det som også er bra med kabinettet, er at det har uvanlig høye spacere til hovedkortet. Slik at man får god luftflyt under kortet. Men også kan legge kabler på baksiden av kortet hvis man ønsker det.

Veldig mange kabinett tenker ikke på at høye spacere er fornuftig for å få luft under kortet.

Med crossflow vifta vil du få full kjøling over og under kortet.

En negativ ting til var at de skjulerne foran sitter ikke ordentlig når du først har tatt de av. Vanskelig å få de til å sitte 100% rett og fast. Men sikkert en treningssak. Så at hw.no sa de var vanskelig å få av, men det er bare å benne de venfra og ned så løsner de lett. Ikke rett ut. Men som sagt vanskelig å få de til å sitte pent.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
STC-T01-UK er fellesbetegnelse på alle sammen...

STC-T01-UK Revisjon 2 derimot, er DENNE

Kilde

Har ikke tid å google mer akkurat nå, men kommer tilbake til det.. :)

... vet ikke jeg da, men hvis du velger stacker fra products menyen (klarer ikke å linke direkte dit) så er det bilde av 3 modeller med 3 navn:

CM Stacker(STC-T01) (denne er sølv)

CM Stacker Black(STC-T01-UK) (denne er sort)

CM Stacker Blue(STC-T01-UB) (... blå)

Er det ingen som har fått vite noe fra netshop ennå?

Lenke til kommentar

Hei, har selv stacker kabinettet, og det er veldig bra. Men, en liten advarsel: Det følger med et helt lass med forskjellige skruer, men skruene for å feste MB til kabinettet (avstandsskruene) var i feil dimensjon i det kabinettet jeg fikk (gjengene er feil). Heldigvis hadde jeg noen andre skruer av denne typen liggende, så jeg gjorde ikke noen stor sak ut av det. Mulig dette var en tidlig versjon av kabinettet.

Lenke til kommentar
Hei, har selv stacker kabinettet, og det er veldig bra. Men, en liten advarsel: Det følger med et helt lass med forskjellige skruer, men skruene for å feste MB til kabinettet (avstandsskruene) var i feil dimensjon i det kabinettet jeg fikk (gjengene er feil). Heldigvis hadde jeg noen andre skruer av denne typen liggende, så jeg gjorde ikke noen stor sak ut av det. Mulig dette var en tidlig versjon av kabinettet.

Jeg skal sjekke opp dette på mitt som jeg fikk før helgen.

Lenke til kommentar

Endelig avklaring på farge.

Dere får ikke den sorte, men den som er helt sølv. Det jeg fikk i forrige uke hadde følgende på ordrebekreftelsen.

Cooler Master Stacker Fulltower Kabinett

STC-T01-UK Sort/Sølv

Og dette er sølv hele veien.

Førstemann som mottar sitt må gjerne bekrefte dette så jeg ser at de ikke har sendt meg feil.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Endelig avklaring på farge.

Dere får ikke den sorte, men den som er helt sølv. Det jeg fikk i forrige uke hadde følgende på ordrebekreftelsen.

Cooler Master Stacker Fulltower Kabinett

STC-T01-UK Sort/Sølv

Og dette er sølv hele veien.

Førstemann som mottar sitt må gjerne bekrefte dette så jeg ser at de ikke har sendt meg feil.

Untatt drevdekslene da, som fortsatt er svarte regner jeg med?

AtW

Lenke til kommentar
Så netshop.no kun hadde STC-T01-UK til tilbudet, så da

måtte jeg avbestille det hele, jeg skal kun ha STC-T01!

Så utrolig synd!  :thumbdown:

Ehh... Du ser hva folk skriver?

Og har du fått med deg at STC-T01 er helsølv, mens STC-T01-UK er det sorte?

Sies at man får det i helvsølv fra netshop... Ingen vet ennå......

Edit:

Og nei, jeg har ennå ikke mottatt svar på hverken mail eller pm fra netshop........... :thumbdown:

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...