capy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 om det skulle være tvil, er det vel bare å bestille og heller kanselere etter noen dager. de får jo ikke inn disse kabinettene før om noen dager, og tilbudet gjelder bare i 5 min. til. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Uh oh. Jeg har bestilt døra i tillegg, litt leit hvis kabinettet er den sorte modellen og døren er i sølv. :S Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Tilbudet står fortsatt. Får man med en ekstra HDD modul som en sa? Endret 23. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 leste en som skrev det negative med hans kabinettt og sa at det ble mye kabler fra toppen og ned til hk... til usb og alt det der.. http://www.bigfootcomputers.com/coppermine...lbum=156&pos=11 der er power og usb i bunnen Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Uh oh. Jeg har bestilt døra i tillegg, litt leit hvis kabinettet er den sorte modellen og døren er i sølv. :S Jeg avventer svar på både mail og PM om dette fra netshop... Får se hva det blir til i morra.. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Tilbudet står fortsatt. Får man med en ekstra HDD modul som en sa? Nei, den må bestilles i tillegg... Regned med hva han mente var: At man får både kabinett og ekstra modul til den vanlige prisen av kabinett ( 1500 ca) siden kabinettet er satt ned med 200 spenn.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Akkurat :-). Tilbudet står fortsatt åpent på butikken. Gjør ant. det til kl. 12 hvis vi er heldig. Eller kl. 8-9 når folk kommer på jobb. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 leste en som skrev det negative med hans kabinetttog sa at det ble mye kabler fra toppen og ned til hk... til usb og alt det der.. http://www.bigfootcomputers.com/coppermine...lbum=156&pos=11 der er power og usb i bunnen Man kan vel flytte på den modulen og sette den hvor man vil, såvidt jeg har forstått. AtW Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jepp... Og kablene kan også sjules en god del veier etter det jeg ser.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) modulen kan flyttes fritt rundt. Festene til modulen var genial og enkel. Du har selve modulen med gummioppheng, deretter en metallplate på hver side som du kun stikker inn i gummiopphenget og til slutt plastskinnene du stikker inn i metallplatene. Alt sitter løst i hverandre men holdes på plass av sideveggene i brønnen. Det som også er bra med kabinettet, er at det har uvanlig høye spacere til hovedkortet. Slik at man får god luftflyt under kortet. Men også kan legge kabler på baksiden av kortet hvis man ønsker det. Veldig mange kabinett tenker ikke på at høye spacere er fornuftig for å få luft under kortet. Med crossflow vifta vil du få full kjøling over og under kortet. En negativ ting til var at de skjulerne foran sitter ikke ordentlig når du først har tatt de av. Vanskelig å få de til å sitte 100% rett og fast. Men sikkert en treningssak. Så at hw.no sa de var vanskelig å få av, men det er bare å benne de venfra og ned så løsner de lett. Ikke rett ut. Men som sagt vanskelig å få de til å sitte pent. Endret 24. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Tror vi får den sorte. Ifølge netshop så er produsentens varenummer STC-T01-UK, og det er den mørkeste ifølge nettsidene til coolermaster http://www.coolermaster-europe.com/. Edit: Fant ut av at jeg må begynne å se på linkene som postes før jeg uttaler meg... Det er riktig... Etter det som står der, skal vi få sort tower.... Endret 24. januar 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 STC-T01-UK er fellesbetegnelse på alle sammen... STC-T01-UK Revisjon 2 derimot, er DENNE Kilde Har ikke tid å google mer akkurat nå, men kommer tilbake til det.. ... vet ikke jeg da, men hvis du velger stacker fra products menyen (klarer ikke å linke direkte dit) så er det bilde av 3 modeller med 3 navn: CM Stacker(STC-T01) (denne er sølv) CM Stacker Black(STC-T01-UK) (denne er sort) CM Stacker Blue(STC-T01-UB) (... blå) Er det ingen som har fått vite noe fra netshop ennå? Lenke til kommentar
YogiBear Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei, har selv stacker kabinettet, og det er veldig bra. Men, en liten advarsel: Det følger med et helt lass med forskjellige skruer, men skruene for å feste MB til kabinettet (avstandsskruene) var i feil dimensjon i det kabinettet jeg fikk (gjengene er feil). Heldigvis hadde jeg noen andre skruer av denne typen liggende, så jeg gjorde ikke noen stor sak ut av det. Mulig dette var en tidlig versjon av kabinettet. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Ser nå på produktsidene til CM.. 5-6 forskjellige farger på dørene til Wavemaster osv.... Men kun EN til stacker, og den er i sølv.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei, har selv stacker kabinettet, og det er veldig bra. Men, en liten advarsel: Det følger med et helt lass med forskjellige skruer, men skruene for å feste MB til kabinettet (avstandsskruene) var i feil dimensjon i det kabinettet jeg fikk (gjengene er feil). Heldigvis hadde jeg noen andre skruer av denne typen liggende, så jeg gjorde ikke noen stor sak ut av det. Mulig dette var en tidlig versjon av kabinettet. Jeg skal sjekke opp dette på mitt som jeg fikk før helgen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Endelig avklaring på farge. Dere får ikke den sorte, men den som er helt sølv. Det jeg fikk i forrige uke hadde følgende på ordrebekreftelsen. Cooler Master Stacker Fulltower Kabinett STC-T01-UK Sort/Sølv Og dette er sølv hele veien. Førstemann som mottar sitt må gjerne bekrefte dette så jeg ser at de ikke har sendt meg feil. Endret 24. januar 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Det er bildet av den på forsiden. Men hva netshop har tatt inn er det ingen som vet, så dere for vente på svaret fra <Netshop Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Endelig avklaring på farge.Dere får ikke den sorte, men den som er helt sølv. Det jeg fikk i forrige uke hadde følgende på ordrebekreftelsen. Cooler Master Stacker Fulltower Kabinett STC-T01-UK Sort/Sølv Og dette er sølv hele veien. Førstemann som mottar sitt må gjerne bekrefte dette så jeg ser at de ikke har sendt meg feil. Untatt drevdekslene da, som fortsatt er svarte regner jeg med? AtW Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Så netshop.no kun hadde STC-T01-UK til tilbudet, så da måtte jeg avbestille det hele, jeg skal kun ha STC-T01! Så utrolig synd! Endret 24. januar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Så netshop.no kun hadde STC-T01-UK til tilbudet, så damåtte jeg avbestille det hele, jeg skal kun ha STC-T01! Så utrolig synd! Ehh... Du ser hva folk skriver? Og har du fått med deg at STC-T01 er helsølv, mens STC-T01-UK er det sorte? Sies at man får det i helvsølv fra netshop... Ingen vet ennå...... Edit: Og nei, jeg har ennå ikke mottatt svar på hverken mail eller pm fra netshop........... Endret 24. januar 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg