simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) jepp, flott info å være klar over, men som du skriver selv tok du ikke med det positive så jeg veide litt opp igjen så ingen føler seg lurt av opplegget mitt Endret 23. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 23. januar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) slettet Endret 23. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) "Netshop har meldt interesse, videre forhandlinger man(24.jan), så følg med" Må si jeg ikke helt forsto denne?? Vil det si at netshop kommer med et nytt tilbud igjen i morgen? Endret 23. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) nope det vill si at det må redigeres hehe jeg troddet ikke de komm med tilbudet søndag. Er på vei nå Nå har jeg fått med extra godtri i posen også som takk for jobben. Takk Netshop!! Endret 23. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 takk netshop, og takk simalarion, nå bestiller jeg også !! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Nå forsto jeg det hele! gud bedre jeg har jobbet meg ihjel i hele helga, ikke rart hjernen henger etter Endret 23. januar 2005 av lavizh Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Bra tilbud, men syns ikke at kabinettet ser så fint ut... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Nå har det seg slik at de er på vei Det er fullt mulig at dere kan bestemme farge også (dette vet jeg ingenting om), send mail til Netshop og hør Men for meg er denne helt klart finest (black\white) Endret 23. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
delfin Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Sånn skal det gjøres! Tror Netshop fant den beste løsningen her! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nå har det seg slik at de er på vei Det er fullt mulig at dere kan bestemme farge også (dette vet jeg ingenting om), send mail til Netshop og hør Men for meg er denne helt klart finest (black\white) Sendte mail nå og spurte om både kabinett og døra med vindu i sort... Får se hva jeg får som svar.. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nå har det seg slik at de er på vei Det er fullt mulig at dere kan bestemme farge også (dette vet jeg ingenting om), send mail til Netshop og hør Men for meg er denne helt klart finest (black\white) Hva slags farge er egentlig black/silver? På siden til coolermaster er den "vanlige" fargen omtalt som silver, og den mer svarte som "black" men begge modellene har jo elementer av både sølv og svart. AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 den svarte er helt svart uten å slå den påstanden i bordet Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 den svarte er helt svart uten å slå den påstanden i bordet Den svarte har sølvstriper på kantene foran, Men på netshop sine sider står det jo "Black/Silver" AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Tipper det er den på forsiden Caddy for legge svaret fra sin pm ut på tråden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Da var kabinett + Big Water mm bestilt fra Netshop. Gjør meg ikke så mye om jeg får sølv/svart, men hvis det lar seg gjøre å få i ~ helsvart hadde ikke det gjort noe. Hvis noen spør Netshop om det og får et svar, hadde jeg og sikkert andre satt pris på om dere kunne postet svaret her. Takk til simalarion og Netshop for at dere gjorde kabinettvalget mitt mye enklere. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Natta karer Har HW logoen printet fast langt inn i netthinnen nå Endret 23. januar 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Tipper det er den på forsiden Caddy for legge svaret fra sin pm ut på tråden Hm.. Ikke pm, men mail til salg@netshop ... Anyways... Fant to bilder av stackeren med vannkjøling og vindu... 1 2 BRA moddepotensiale her.. Edit: Fler bilder Blir bare mer og mer spent på dette kabinettet... Edit 2: Ennå fler bilder Endret 23. januar 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Toffa Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Tror vi får den sorte. Ifølge netshop så er produsentens varenummer STC-T01-UK, og det er den mørkeste ifølge nettsidene til coolermaster http://www.coolermaster-europe.com/. Men... må jo ha en psu og nu, bestilte den 520w'en som er på ukens tilbud. Bør jeg heller bestille 520w modstream?? Kjekt med de kablene som kan plugges ut.... noen som vet om modstream er like god som powerstream? edit: men.... det ser bare ut som det er en farge på vindusdørene ??? og de ser ut som den lyse sølvfargen uten at det er spesifisert..... Gidder ikke sende mail til netshop nå, håper at noen andre har gjort det og legger ut svaret fort. Endret 23. januar 2005 av Toffa Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror vi får den sorte. Ifølge netshop så er produsentens varenummer STC-T01-UK, og det er den mørkeste ifølge nettsidene til coolermaster http://www.coolermaster-europe.com/. Men... må jo ha en psu og nu, bestilte den 520w'en som er på ukens tilbud. Bør jeg heller bestille 520w modstream?? Kjekt med de kablene som kan plugges ut.... noen som vet om modstream er like god som powerstream? Ja, det er ett godt poeng, samtidig så er det jo mulig at de tilbyr begge(?) siden det står svart/sølv. Det er også den i sølvfarge de har bilde av, forvirret nå. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg