Gå til innhold

Stacker diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne blir oppført som tillegsutstyr til kabinettet så jeg regner med den hører til ?

X-flow-fanen virker heller ikek så veldig gunstig synses jeg, den hjelper litt, men er for dyr i forhold til nytteverdien ser de ut til. Sidevifte ser jeg heller ikke det helt store poenget med. Personlig kommer jeg til å dra ut 80 mm-vifta i kabinettet også, 4* 120 mm må jo holde riklig.

AtW

Lenke til kommentar

Komplett også....

Og ettersom norek er levrandøren til feks North Corporation i kr.sand, så tar jeg utgangspunkt i komplett sine priser. Slipper tilogmed frakten... :thumbup:

Edit:

Som jeg sa tidligere, bestillte jeg 2 ekstra varer, som ikke er på lager...

Vil dem da vente med å sende kabinettet til dem har fått inn de ekstra varene?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Komplett også....

Og ettersom norek er levrandøren til feks North Corporation i kr.sand, så tar jeg utgangspunkt i komplett sine priser. Slipper tilogmed frakten...  :thumbup:

Edit:

Som jeg sa tidligere, bestillte jeg 2 ekstra varer, som ikke er på lager...

Vil dem da vente med å sende kabinettet til dem har fått inn de ekstra varene?

Sannsynligvis! Det er jo billigere å sende ett kvantum med varer istedenfor to, men jeg er ikke sikker...

Endret av apwr
Lenke til kommentar
For de som lurer på det så har en hdd modul plass til 3-4 hardisker, det er kunn om du ønsker mer du må kjøpe extra hdd modull.

Bare så ingen tror at det bare er plass til 1 harddisk

For å være pirkete er det plass til nøyaktig 3 harddisker. :p

Lenke til kommentar
For de som lurer på det så har en hdd modul plass til 3-4 hardisker, det er kunn om du ønsker mer du må kjøpe extra hdd modull.

Javel? Trodde det var plass til 4 jeg? Er ikke hele poengen med en 4-in-3 modul at du gjør om 3 5.25 til 4 3.5?

AtW

Lenke til kommentar

Javel? Trodde det var plass til 4 jeg? Er ikke hele poengen med en 4-in-3 modul at du gjør om 3 5.25 til 4 3.5?

AtW

Jo, stemmer det. Var jeg som var litt for kjapp. :blush:

Endret av apwr
Lenke til kommentar

OK, det er visst litt forvirring ute og går her, så jeg skal forsøke å oppklare etter beste evne:

* En av grunnene til at mange bestiller en xtra HDD modul er at du da får en ekstra 120mm vifte i front :yes:

* Døra har feste for 80mm vifte, som følger med

* På motsatt side ved hovedkortet har toweret et rektangulært gjennomhullet område, her festes CrossFlow vifta som er en tilleggsenhet til 395,- som ikke følger med

* HDD modulen er en 4in3 modul, men jeg tror den øverste plassen er reservert en eventuell floppydisk, og er ikke tilpasset HDD (<-- Skal innrømme at her husker jeg ikke helt hva testene sa, men nå har jeg ikke tid til å finne det fram heller...) Plasserer du derimot en floppy der, må du benytte deg av en 80mm vifte i stedet for 120mm vifte i HDD modulen :hm:

EDIT: Ser apwr har trukket påstanden om 3HDD, så da trekker jeg meg vel jeg oxo :p Med mindre du har i floppy er det altså plass til 4 HDD i modulen :blush:

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar

Det kommer ann på om man skal bruke diskettstasjon eller ikke, noe de fleste her ikke kommer til å gjøre....

Skal du ha diskettstasjon, blir det plass til den + 3 HDD`er, og man må da ta vekk 120mm vifta i front, og evt hive inn en 80mm...

Edit:

Var litt for sein der.. :p

Endret av Caddy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...