Theo343 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det følger med en HDD modul, men det er vel for de som skal ha flere HDD moduler. Det er ikke vifte i døren, kun riller. Men på bak"døren" er det viftefeste. Men de store rillene på ene døren er kun riller. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Denne blir oppført som tillegsutstyr til kabinettet så jeg regner med den hører til ? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det følger med en HDD modul, men det er vel for de som skal ha flere HDD moduler. Hva er det du mener her? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Denne blir oppført som tillegsutstyr til kabinettet så jeg regner med den hører til ? Jepp, den hører til ja! Har akkurat bestilt en slik... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Prisen på hdd modul er nå satt net til 195 , for de som skulle trenge det Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Denne blir oppført som tillegsutstyr til kabinettet så jeg regner med den hører til ? X-flow-fanen virker heller ikek så veldig gunstig synses jeg, den hjelper litt, men er for dyr i forhold til nytteverdien ser de ut til. Sidevifte ser jeg heller ikke det helt store poenget med. Personlig kommer jeg til å dra ut 80 mm-vifta i kabinettet også, 4* 120 mm må jo holde riklig. AtW Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 satser selv på 2x120 vifter (skall putte i bigwater settet ) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Prisen på hdd modul er nå satt net til 195 , for de som skulle trenge det Men ugh da, må jeg havne lenger bak i køen for å få tak i den nå da? Hehe, jeg blir aldri fornøyd AtW Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Prisen på hdd modul er nå satt net til 195 , for de som skulle trenge det Microplex selger den for kun 149,-! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 den er uansett satt ned nå, du har ikke tenkt til å betale frakt på den delen , seff opp til deg, om du skall bestille mer fra microplex så. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Komplett også.... Og ettersom norek er levrandøren til feks North Corporation i kr.sand, så tar jeg utgangspunkt i komplett sine priser. Slipper tilogmed frakten... Edit: Som jeg sa tidligere, bestillte jeg 2 ekstra varer, som ikke er på lager... Vil dem da vente med å sende kabinettet til dem har fått inn de ekstra varene? Endret 23. januar 2005 av Caddy Lenke til kommentar
skille Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kjøpt og betalt -Trond Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Komplett også.... Og ettersom norek er levrandøren til feks North Corporation i kr.sand, så tar jeg utgangspunkt i komplett sine priser. Slipper tilogmed frakten... Edit: Som jeg sa tidligere, bestillte jeg 2 ekstra varer, som ikke er på lager... Vil dem da vente med å sende kabinettet til dem har fått inn de ekstra varene? Sannsynligvis! Det er jo billigere å sende ett kvantum med varer istedenfor to, men jeg er ikke sikker... Endret 23. januar 2005 av apwr Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Det kan du jo seff velge selv ved å sendet mail. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 For de som lurer på det så har en hdd modul plass til 3-4 hardisker, det er kunn om du ønsker mer du må kjøpe extra hdd modull. Bare så ingen tror at det bare er plass til 1 harddisk Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For de som lurer på det så har en hdd modul plass til 3-4 hardisker, det er kunn om du ønsker mer du må kjøpe extra hdd modull. Bare så ingen tror at det bare er plass til 1 harddisk For å være pirkete er det plass til nøyaktig 3 harddisker. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 For de som lurer på det så har en hdd modul plass til 3-4 hardisker, det er kunn om du ønsker mer du må kjøpe extra hdd modull. Bare så ingen tror at det bare er plass til 1 harddisk For å være pirkete er det plass til nøyaktig 3 harddisker. Javel? Trodde det var plass til 4 jeg? Er ikke hele poengen med en 4-in-3 modul at du gjør om 3 5.25 til 4 3.5? AtW Lenke til kommentar
apwr Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) For de som lurer på det så har en hdd modul plass til 3-4 hardisker, det er kunn om du ønsker mer du må kjøpe extra hdd modull. Bare så ingen tror at det bare er plass til 1 harddisk For å være pirkete er det plass til nøyaktig 3 harddisker. Javel? Trodde det var plass til 4 jeg? Er ikke hele poengen med en 4-in-3 modul at du gjør om 3 5.25 til 4 3.5? AtW Jo, stemmer det. Var jeg som var litt for kjapp. Endret 23. januar 2005 av apwr Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) OK, det er visst litt forvirring ute og går her, så jeg skal forsøke å oppklare etter beste evne: * En av grunnene til at mange bestiller en xtra HDD modul er at du da får en ekstra 120mm vifte i front * Døra har feste for 80mm vifte, som følger med * På motsatt side ved hovedkortet har toweret et rektangulært gjennomhullet område, her festes CrossFlow vifta som er en tilleggsenhet til 395,- som ikke følger med * HDD modulen er en 4in3 modul, men jeg tror den øverste plassen er reservert en eventuell floppydisk, og er ikke tilpasset HDD (<-- Skal innrømme at her husker jeg ikke helt hva testene sa, men nå har jeg ikke tid til å finne det fram heller...) Plasserer du derimot en floppy der, må du benytte deg av en 80mm vifte i stedet for 120mm vifte i HDD modulen EDIT: Ser apwr har trukket påstanden om 3HDD, så da trekker jeg meg vel jeg oxo Med mindre du har i floppy er det altså plass til 4 HDD i modulen Endret 23. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Det kommer ann på om man skal bruke diskettstasjon eller ikke, noe de fleste her ikke kommer til å gjøre.... Skal du ha diskettstasjon, blir det plass til den + 3 HDD`er, og man må da ta vekk 120mm vifta i front, og evt hive inn en 80mm... Edit: Var litt for sein der.. Endret 23. januar 2005 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg