Gå til innhold

Stacker diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp... Se om noen faktisk klarer å slå netshop sitt tilbud...

Tilbudet er BRA!

Prisen på hdd rammer var i drøyeste laget...

Dør med vindu har dem vel ikke engang..

Alt i alt:

Go netshop! :w00t:

Edit:

Leif igjen... Forbanna alkohol!

Btw...

Hvor lenge varer dette tilbudet ?

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

pm fra Netshop

Siden vi ikke syns det er rettferdig at kun noen kunder får dette tilbudet, har vi endret prisen i vårt system til 1.195,- f.o.m. NU, og setter det opp igjen på mandag. Så får de bestille de som har lyst, om det blir 1,3 eller 50 smile2.gif.

Prisen settes opp igjen til mandag!!

Forsiden er oppdatert!!

Ps: De har 7 inne

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Servicepakke:

Særavgift: kr 0,00

Fakturagebyr: kr 0,00

Ordregebyr: kr 0,00

Frakt: kr 211,00

Totalt: kr 1 406,00

Herav mva.: kr 281,00

Hjem på døren:

Særavgift: kr 0,00

Fakturagebyr: kr 0,00

Ordregebyr: kr 0,00

Frakt: kr 230,00

Totalt: kr 1 425,00

Herav mva.: kr 285,00

Damn.. Ikke mye forskjell der nei...

Edit:

Men har ennå lyst til å se noen andre tilbud...

*usikker på om jeg skal trykke på bestillingsknappen* :cry:

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

Vi får se på reaksjonene i morgen.

Regner med å få de siste svarene i løpet av søndagen.

Men prisen blir neppe lavere en dette, alle webshoppene svarer jo det samme. husk at komplett ikke ønsket å gå ned fra 1400kr selv om de fikk bestilling på langt over 30 stk. Med andre ord tror jeg Netshop selger noe som er veldig nært uten fortjeneste.

Oi seint jo :(

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Sant det du sier... Prisen blir vel ikke særlig lavere, så hvorfor ikke...

Kabinettet sendes vel ikke før på mandag engang alikavel, så... :)

Edit:

Damn... Hvordan legger jeg til varer på en eksisterende ordre? Bare klikker på kjøp knappen, så kommer det opp som en, eller slette og legge til igjen?

Edit2:

Døra med vindu hadde en fin pris... 250vs350 hos komplett! :thumbup:

Ikke på lager thought...

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

hvis du tidligere har valgt å betale med VISA eller kredittkort, tror jeg ikke du kan forandre på eksisterende ordre av sikkerhetsmessige grunner... Du må i såfall slette ordren og legge til alt på ny, men da havner du bakerst i køen på "ikke lagervarer"...

I hvertfall slik jeg har forstått bl.a. komplett

EDIT: leifer

EDIT2: Må jo si at det netshoptilbudet høres interessant ut da :yes: Er det sånn å forstå at alle får det selv om de ikke er på lista vår? Et slags weekend-tilbud for alle pga din kampanje simalarion? Jeg avventer til i morgen kveld og ser hva som blir resultatet :thumbup:

EDIT søndag morgen: Men får vi ikke et tilbud et annet sted som jeg finner verdt det, bestiller jeg maskin (inkl CM Stacker) fra netshop i kveld (søndag)

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar

250,- for den HDD modulen er ganske vanlig pris. Jeg vet noen selger den til 149,-. Bla. Microplex, der koster også selve kabinettet 1.395,-. De hadde kabinetter forrige uke/2 uker siden, men ser ut til å være tomme nå og venter varer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
250,- for den HDD modulen er ganske vanlig pris. Jeg vet noen selger den til 149,-. Bla. Microplex, der koster også selve kabinettet 1.395,-. De hadde kabinetter forrige uke, men ser ut til å være tomme nå og venter varer.

Jaja, når jeg kan få det for 200 kroner mindre (2 stk) andre steder, så er det ikke noen vits for meg å kjøpe det hos Netshop ihvertfall.

AtW

Lenke til kommentar

Da skriver jeg mail til resten av webshoppene, slik at de slipper å jobbe unødvendig med dette.

Håper mange fler benytter seg av tilbudet! i følge alle webbutikkene jeg har vært i kontkakt med er stacker alleredet priset lavt, så dette er en bra pris på et populært produkt, så bruk det !

Hvorfor skulle jeg foresten trenge en hdd modul og er side dør viften bra?.

Igjen, håper dere bruker tibudet :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...