Gå til innhold

Stacker diskusjon

Anbefalte innlegg

22.januar pceksperten.no

Hei,

Å selge dette kabinettet til kr. 1.000,- blir et rent tap for oss, men hvis det blir et garantert antall på rundt 20 kabinetter og bestilling av en del annet utstyr i tillegg kan vi begynne å diskutere en helhetspakke som blir veldig gunstig for begge parter.

Foreløpig er beste pris vi greier 1250,- pr stk. men jeg er i forhandlinger med vår partner for å få en bedre pris.

Gi meg tilbakemelding hvis du ønsker jeg skal fortsette forhandlingene.

www.pceksperten.no

----------------------------------

Om jeg får 30stk (alle de oppførte) + om noen trenger noe mer, virker denne lovendet, Har fått dårlig med respons, bare kom med meninger!.

Dette høres faktisk meget interresant ut, ettersom jeg i værtfall skal ha EN ekstra HDD modul.... (mulig også en HDD eller 2)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må jo si at for meg personlig hadde det vært best med et bra tilbud fra netshop, da jeg tenkte å kjøpe resten av min nye maskin derfra (Hadde vi fått et "pceksperten" tilbud derfra hadde jeg blitt glad) :)

Men får vi en deal som er bedre enn alle andre, så er jeg vel med uansett hvor det kommer fra :yes:

EDIT: Kunne alltids kjøpt maskina fra pceksperten, men de er 2-300,- over i pris, så da måtte det vært et bra tilbud...

Endret av Cilveran
Lenke til kommentar
22.januar pceksperten.no

Hei,

Å selge dette kabinettet til kr. 1.000,- blir et rent tap for oss, men hvis det blir et garantert antall på rundt 20 kabinetter og bestilling av en del annet utstyr i tillegg kan vi begynne å diskutere en helhetspakke som blir veldig gunstig for begge parter.

Foreløpig er beste pris vi greier 1250,- pr stk. men jeg er i forhandlinger med vår partner for å få en bedre pris.

Gi meg tilbakemelding hvis du ønsker jeg skal fortsette forhandlingene.

www.pceksperten.no

----------------------------------

Om jeg får 30stk (alle de oppførte) + om noen trenger noe mer, virker denne lovendet, Har fått dårlig med respons, bare kom med meninger!.

Dette høres faktisk meget interresant ut, ettersom jeg i værtfall skal ha EN ekstra HDD modul.... (mulig også en HDD eller 2)

Jepp, trenger ett par moduler i tillegg selv, men det er kanskje litt større ting de tenkte på? Uansett, bør vi sette opp en poll når vi får svar fra netshop, jeg foreslår flertallsdiktatur i denne saken. Vi poller, og er enig om at alle kjøper hos vinneren, ellers så vil vi ikke bli nok, og det hele forsvinner ut i sanda.

AtW

Lenke til kommentar

Ja vi må bli enig om en webshop, men det burdet ikke bli noe problem vi er da siviliserte ;)

Mailen er meget lovendet, 1250 er prisen nå på 20 stk, er vi intresert så startet han forhandlinger på å få ned prisen, noe vi helt sikkert gjør om noen skall ha noe ekstra også, noe det alleredet er interesse for.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Hm.... Stemmer....

Liste jeg ville hatt med:

1: ekstra hdd modul

2: dør med vindu

Litt skeptisk til dør med vindu selv, ser nesten på dette som en ulempe snarere enn en fordel (lettere å ødelegge, mer bråk(?) osv).

AtW

Så lenge det er nokså tett de fleste steder med vinduet, i kombinasjon med de her bør vel gjøre kabinettet mer eller mindre lydløst... ?

Mange åpninger for vifter, ja, men så lenge man tetter igjen der man kan....

Lenke til kommentar

BTW: Ser dette kabinettet har mulighet for 6 USB og en FireWire400 port i front. Noen som vet om det er mulig å få dette med Firewire800? Tenkte å hive i et Gigabyte K8NXP-9: nForce4 Ultra som har Firewire800. Hadde vært greit å kunne bruke den porten i front.

Anyone?

Lenke til kommentar
Ehh..Dette kabinettet koster jo nå 1195,- host Netshop. Om vi da får ett "tilbud" på 1200,- host pcutstyr er vel ikke det helt bra eller? :hmm:

Du har rett.... Men til gjengjeld koster HDD rammer 250, i stedet for 150 hos komplett feks....

Sant nok, men det burde vel være mulig å få en bedre deal med NetShop. Venter i spenning på svar derfra:-) Kunne vel laget en pakke med Stacker + HDD ramme? De fleste skal vel ha minst en ekstra HDD ramme (inklusiv meg).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...