dtrax Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva er best av en LCD og en CRT til gaming ? ( skal kjøpe ny ) Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hva er best av en LCD og en CRT til gaming ? ( skal kjøpe ny ) Umulig å svare på uten å vite hvilken prisklasse det gjelder. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jeg kjøpte nec 1770nx på juletilbudet til hardware. jeg synes det er en fornuftig priset lcd skjerm som fungerer til alle formål. jeg spiller en del hl2 og dc på nettet. har ikke merket noe etterslep og fargene er veldig gode. på 2d-grafikken merket jeg veldig forskjell da jeg byttet fra analog til dvi-kabel. virkelig å anbefale, men har ikke så mye å si i 3d. jeg angrer ikke et sekund på kjøpet mitt. tiden er moden for lcd! Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) CRT skjermer er jo blitt styggbillige da, man får f.eks en 21" Sony til 4500,-, det er ikke veldig lenge siden man måtte ut med godt over 10 høvdinger for noe sånt. LCD er blitt billigere og svært bra, men jeg tør påstå at de store 20~21" LCD skjermene fortsatt har for store problemer med kontrast og etterslep i beveglige bilder til at de kan konkurere ut en CRT skjerm som er glimrende til slikt til ca halve prisen. Hva man velger kommer selvfølgelig an på hva det skal brukes til og størrelsen........ på skrivebordet ditt Endret 19. januar 2005 av MailMan13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå