Storet Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei.. Lurer på om jeg skal kjøpe meg denne telefonen, 2999 på nettbutikken til tele2, dette er jo en ok pris. Lurer på om det er noen som har norsk test av denne?, når kommer Amobil.no med en test? Håper noen kan gi meg svar... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 mysmartphone.no jobber for øyeblikket med den...eller så har den kommet Lenke til kommentar
Storet Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Der hadde ikke komt noe enda.. Får håpe de kommer med en strax! Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Her er en mini artikkel hos PDA Norway. Lenke til kommentar
laaban Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei.. Lurer på om jeg skal kjøpe meg denne telefonen, 2999 på nettbutikken til tele2, dette er jo en ok pris. Lurer på om det er noen som har norsk test av denne?, når kommer Amobil.no med en test? Håper noen kan gi meg svar... Har i hvertfall kommet en test på ITavisen og på DinSide. L. Lenke til kommentar
Storet Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Såg desse testane... Den som var i ITavisen var jo heller dårlig da... men har intrykk av at dette er en god PDA/telefon... Noen som er uenig i dette? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Såg desse testane... Den som var i ITavisen var jo heller dårlig da... men har intrykk av at dette er en god PDA/telefon... Noen som er uenig i dette? S100 er bra den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå