christian232 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Jeg har i lang tid ergret meg over nettverks porten i min Bærbare ECS G556. Jeg fikk ved et uhell revet en liten bit på 0,5mm x0,001 mm av! Skulle dra og hadde dårlig tid, og glemte derfor at nettverkskabelen satt i. (se bilde) Bare takket være den biten sitter ikke nettverks kabelen ordentlig fast! Jeg sendte inn pc-en til service for å fikse det. Da fikk jeg vite at det ville koste 3000 kr. Feilen måtte fikses ved hjelp av nytt hovedkort! Noen som har fikset slike TEITE feil? Desperat! PS! Bildet av et annet nettverks kort! Endret 18. januar 2005 av raffegutten Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Bumptibump..... Noen som kan hjelpe meg eller? Må jeg bite tenna sammen og godkjenne at verden er brutal? Lenke til kommentar
swazi_sb Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Finnes det ikke PCMCIA nettverks kort til bærbare.... Lenke til kommentar
olaman Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 du kan leke deg med loddebolt og skjebnen også da Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hvis du er litt handy så mekker du deg en slags låsemekanisme/klips som holder kabelen på plass. Bruk feks lim for å feste klipset. Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Du gir meg håp. Er en fattig student skjønner dere... Noen tips om hva som kan lønne seg? til Olamann: Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 En bit plastikk eller noe som står fast på det smaleste punktet? Lenke til kommentar
maedox Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Mål hvor langt inn kanten på "låse-fjæra" går, så limer du en liten bit plast med samme lengde inni der. Håper du skjønner hva jeg mener.. Vanskelig å forklare Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dette kan vel være løsningen . Tror ikke du burde begynne å lodde og styre på ser vel ikke helt bra ut med garanti osv... hvis du skulle få feil Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Begynner å hjelpe nå. Skal høre med pappa om han kan hjelpe å mekke den lille greia. USB kort var ikke en dum ide, kanskje jeg kjøper det? Lenke til kommentar
holmeng Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 liten plastbit og araldit ordner. Bare fres den ut om den ikke funker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå