Atomic^ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vurderer og handle meg en Thermaltake Hardcano 13, Fan Control, men jeg lurer på en eller to ting som jeg ikke finner svar på, eller mulig jeg ikke forstår: Vil denne justere vifte hastigheten automatisk i forhold til temperatur? Kan den skru av vifter helt? Lenke til kommentar
pcOmanen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 de kan ikke skru viftene helt av. det kan vell ingen viftestyringer. den justerer heller ikke vifte hastigheten etter temperatur.det vil nok komme en gang;) jeg ble litt forelsket i den, og tror jeg skal ha en sånn en. men så har jeg en earogate 2 fra før av da, kanskje en musketeer istedet. har du vært på thermaltake og sett der? de har mye info om den. temmelig grei med kortleser oxo:D Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 de kan ikke skru viftene helt av. det kan vell ingen viftestyringer. den justerer heller ikke vifte hastigheten etter temperatur.det vil nok komme en gang;) De fleste viftestyringer kna slå viftene helt av. Tror faktisk den nyeste hardcano går etter temp eller manuell regulering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå