Nicklas Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei! Har merket at det er en som misliker meg veldig. Vet ikke helt hvorfor, men her er grunnen til at jeg vil ha psilocybe vekk fra moderator rollen: Etter at jeg postet et litt små frekt innlegg i DENNE tråden, ble jeg bannet i 2 uker. Og så stod det som grunn på warning: "Fortsetter med homo-korstoget sitt i denne tråden". Det var liksom ikke snakk om å få en forklaring engang. Jeg trykka refresh i browseren min og så stod det plutselig at jeg var bannet. Ganske kjipt når man har mange innlegg som venter på svar som er litt viktige for meg. Se.. det står "fortsetter".. etter det jeg kan huske så har jeg aldeles ikke noe imot homofile og jeg har aldri tidligere sagt noe imot de (Som jeg kan huske). Og jeg syns de andre avgjørelsene hans er ganske ugjennomtenkte. Jeg kommer ikke på noen i farta. Men er det noen som er enige med meg? Noen andre her som føler at feil person har for mye makt? Takker for alle svar, og kom gjerne med andre eksempler på at han skal ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Med en ganske anselig mengde advarsler skulle man tro at du hadde lest gjennom retningslinjene iallefall én gang. Men, siden du tydeligvis ikke har gjort det: #13: Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Kraftig hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. En klage skal være begrunnet, være saklig og skal fremlegges i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender en klage. Har du fått to advarsler av meg, og fem advarsler av andre, bør du kanskje vurdere om det er deg det er noe galt med, ikke meg (eller de andre moderatorene). Jeg mener ikke jeg har gjort noe feil når jeg gav deg disse advarslene, så om du har lyst til å sende inn en klage til forumstyret, er adressen [email protected]. Les gjennom den delen over, spesielt den delen med "velbegrunnet og saklig". Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg