SpeZii Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 det er akkurat som om det hakker når jeg spiller doom3.jeg har amd a64 3000+,512mbram(pc3200),pov6800gt.er det normalt at det hakker?(vSynk av,aa er av,af er av) Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 skal ikke være normalt at det hakker på et slikt opsett.. kan være rammen.. vi må få høre mer om hva som er skrudd på i settings på doom 3 da? Lenke til kommentar
Cilveran Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Selvfølgelig er det absolutt alt annet enn normalt med en slik maskin Det du beskriver kan kanskje være hikking i stedet for hakking ? I såfall må noen andre svare for slikt har jeg ikke så mye peiling på. Hikking kan beskrives ved at pc'en på sett og vis tar "loade"pauser, men ellers går alt glatt. Hakking observeres ved mer jevne fps drops... har du prøvd alle patcher og diverse ? EDIT: Har du gammel treig HDD eller er det en nyere (eks S-ata HDD) Endret 18. januar 2005 av Cilveran Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 skal ikke være normalt at det hakker på et slikt opsett.. kan være rammen.. vi må få høre mer om hva som er skrudd på i settings på doom 3 da? det er 800x600 oppløsning,high quality Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Selvfølgelig er det absolutt alt annet enn normalt med en slik maskin Det du beskriver kan kanskje være hikking i stedet for hakking ? I såfall må noen andre svare for slikt har jeg ikke så mye peiling på. Hikking kan beskrives ved at pc'en på sett og vis tar "loade"pauser, men ellers går alt glatt. Hakking observeres ved mer jevne fps drops... har du prøvd alle patcher og diverse ? EDIT: Har du gammel treig HDD eller er det en nyere (eks S-ata HDD) jeg har ata hdd,har alle de nyeste drivere å slikt Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 skal ikke være normalt at det hakker på et slikt opsett.. kan være rammen.. vi må få høre mer om hva som er skrudd på i settings på doom 3 da? det er 800x600 oppløsning,high quality Skulle tro du kunne kjøre 1280x1024 med high uten hakking med din maskin. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Lagt inn AGP/PCI-E drivere??? Chipset/HK drivere??? Prøv nyeste driverne Lenke til kommentar
SpeZii Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Lagt inn AGP/PCI-E drivere??? Chipset/HK drivere??? Prøv nyeste driverne har alle de nyeste driverne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå