Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Og der var Telenor ADSL nede ?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skriv no på backupinternettet mitt (første gang eg faktisk har fått bruk for det), da Telenor ADSL nylig forsvant!

Har farta litt rundt, og sett.. Dette gjeld iallefall heile Stord. Folk i frå Bergen hadde også problem med å få opp internett.

Er det nokon andre stadar enn Stord og Bergen som internett forsvant ?

-Forbanna på Telenor :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Backup internett? wow din heldiggris.. Nettet mitt er nede hvert døgn, nå er det bare ned i gjennomsnitt ca 10-15 ganger hvert døgn. Kjempebra å stabilt av det norske store svindlerselskapet Telenor.. Appåtil har de prøvd å svindle meg i 10 mndr nå. Venter fortsatt på avklaring etter de har prøvd å få meg til å betale 750 i mnd for 2 mb linje, istedenfor oppgitt pris 549,- minus 20 % borettslag rabatt.

Dette skulle utgjøre 439,20 i mnd, men neida..

Prøver å spille en del online spill, men det er nytteløst med en så ustabil linje.

Har nå gitt opp og skrevet min siste klage og innsigelse.

Så får vi se hva deres siste svar blir.. Faen til drittsekker skal man lete lenge etter.

Telenor : kan dra nedenom og hjem. Håper de snart er utkonkurert i Norge.

Jeg er ihvertfall ikke kunde der lenge til heldigvis. Håper andre også får andre muligheter snart, så de også kan skifte. :no::thumbdown:

Lenke til kommentar
Backup internett? wow din heldiggris.. Nettet mitt er nede hvert døgn, nå er det bare ned i gjennomsnitt ca 10-15 ganger hvert døgn. Kjempebra å stabilt av det norske store svindlerselskapet Telenor.. Appåtil har de prøvd å svindle meg i 10 mndr nå. Venter fortsatt på avklaring etter de har prøvd å få meg til å betale 750 i mnd for 2 mb linje, istedenfor oppgitt pris 549,- minus 20 % borettslag rabatt.

Dette skulle utgjøre 439,20 i mnd, men neida..

Prøver å spille en del online spill, men det er nytteløst med en så ustabil linje.

Har nå gitt opp og skrevet min siste klage og innsigelse.

Så får vi se hva deres siste svar blir.. Faen til drittsekker skal man lete lenge etter.

Telenor : kan dra nedenom og hjem. Håper de snart er utkonkurert i Norge.

Jeg er ihvertfall ikke kunde der lenge til heldigvis. Håper andre også får andre muligheter snart, så de også kan skifte. :no::thumbdown:

problemet er at de ikke kan bli utkonkurert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...