xanonymx Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kan man ha msn 7 og msn plus på en gang? Jeg har lyst å ha msn plus, mens lillibror min vil ha msn 7. Hvis man instalere 7 funker ikke plus. Vi har hver vår bruker, går det an å stille inn at han skal ha 7 og jeg plus. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har ikke plus kommet med en patch som får plus til å virke på MSN 7.0 da? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du kan fint ha MSN+ med MSN 7.0 Beta.. Men det er ikke å anbefale da det følger spyware med MSN+, selv om du ikke velger å ta med sponsorprogrammet Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 ja det går ann og ha msn+ med msn 7.0 bruker begge selv Lenke til kommentar
Helt Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det finnes en beta-versjon av msn+ som fungerer med msn 7 betaen. Du finner den her. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har prøvd å ha plus og 7 samtidig, men det fikk jeg ikke til, er det noe jeg gjør galt? Jeg har MSN 7 BETA hvis det har noe å si. Kan dere si meg hva jeg skal gjøre for å få begge deler til å funke samtidig. Hvis det har kommet en patch, kan dere jeg meg en link direkte til den, jeg har ikke funnet noen patch. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Tusen takk! Nå fikk jeg det til, ved hjelp av linken til "Helt." Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 I tillegg kan du gå på www.mess.be og laste ned en patch til msn 7,0 som gjør litt små endringe... f.eks. fjerne den utruli irriteranes BETA tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå