ericandre Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hvordan er det med forsikring hvis et trekabbis tar fyr og huset brenner ned?? dette er sikkert et dumt spørsmål. Lenke til kommentar
stidz Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 forsikrinselskapet kommer aldri til og tro deg da tror jeg Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det går vel på husforsikring. Etter lynet tok pc'n min fikk jeg ny fra IF (uten å betale en krone) og dataen var bedre Er vel litt kjedeligere om huset brenner ned da men. Skal vel litt til for at et trekabinett tar fyr, om det da ikke er impregnert med lightergass e.l Lenke til kommentar
ericandre Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 ok. grunnen til at jeg lurte var at jeg ikke fik lov å lage et trekabbis. Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) Fikk ikke lov? Da setter du foten ned, handler inn det nødvendige og bygger "Ikke hør hva morra di sier ericandre" *leke Karius og Baktus* EDIT: Gjorde om litt på Karius og Baktus "parodien" Endret 19. januar 2005 av wunderbaum Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Pcen tar ikke fyr. Den stopper innen slike tempraturer oppnås. Pcen i seg selv går på innboforsikring. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Tror ikke et trekabinett vil ta fyr uansett. Tror sannsynligheten for at andre ting begynner å brenne er mye høyere enn selve pcen Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 en "smarting" trykka jo på den knappen bakpå psu'en så begynnte det å ryke... så tok kabinettet fyr =) det gikk heldigvis bra =) men er du ikk en "smarting" går det nok bra skal du se <Nudle> Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Den smartingen tror jeg ikke satt fyr på kabinettet. Hvis jeg ikke husker feil så anntennes ikke treverk før ved 500grader. Når en kondensator eller transistor sprenges så er det ikke så høye tempraturer. Værtfall varer de ikke lenge nok. ericandre: Ikke bekymre deg no for det Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 jooo! det skjeddde! helt sant! psu'en sa poff... og så toppa heile dritten! <Nudle> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå