iacob Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Noen som får NRKs nett-TV til å funke med firefox? Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det virker hos meg, men jeg får ikke kjørt avspillingen i fullskjerm bare i standardstørrelse XenZor Lenke til kommentar
iacob Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Det virker hos meg, men jeg får ikke kjørt avspillingen i fullskjerm bare i standardstørrelse XenZor Må du skrive inn passordet hver gang du logger deg på? Det bugger noe veldig hos meg nemlig. Nå bruker IE til microsoft og NRK. De to store;) Lenke til kommentar
horebore Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Må dessverre bruke IE til NRK her også. Det positive er vel at NRK er (eller bør være) fritt for allslags spyware og skit:) Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Det virker hos meg, men jeg får ikke kjørt avspillingen i fullskjerm bare i standardstørrelse XenZor Må du skrive inn passordet hver gang du logger deg på? Det bugger noe veldig hos meg nemlig. Nå bruker IE til microsoft og NRK. De to store;) Ja det må jeg, men jeg har konfigurert maskinen slik at den ikke husker noen passord/ brukernavn i det hele tatt. XenZor Lenke til kommentar
toneta Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 funker hos meg, men når jeg vil kjøre fullskreen så gjøres det i windows media player Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå