g-rå9mo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) nå har det skjedd igjen!!! når jeg starta messengern idag så var ALLE kontaktene mine borte! dette er 3gang og begynner å bli sur og lei! jeg hadde en del kontakter jeg hadde tenkt å ta vare på... og dette står det ingenting om ellers... noen som har opplevd det samme?, noen som vet hvordan dette kan fikses? er det håp for adresseboka mi?... kevin kildal Emnetittel redigert. "svartes msn messenger..." sier ingenting om spørsmålet i tråden. Les hva nettiketten sier om dårlig bruk av emnetitler. PoleCat Endret 18. januar 2005 av PoleCat Lenke til kommentar
g-rå9mo Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 ikke si at jeg er den eneste som har opplevd dette da!!!! om det er pcn's feil så ryker denne drittn ned trappa.. Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) i framtida kan du begynne å lagre kontaktan dine ved å gå på: kontakter -> lagre kontaktliste hvis kontaktan dine forsvinn, så e det bare å gå på: kontakter -> importer kontakter fra fil Endret 18. januar 2005 av Vandahl Lenke til kommentar
g-rå9mo Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 det skal jeg f*** meg gjøre! takk, selvom det ikke får mine kontakter tilbake så kan vel det redde dem ettersom dette heeelt sikkert skjer igjen.. takk... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Uansett så er det ikke pcen sin feil, kun programmene og sammensetningen mellom disse (eventuelt feilbehandling av programmene). Urettferdig for pcen å bli kastet ned trappa Lenke til kommentar
g-rå9mo Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 var vel mer en trussel, a là gisseldrama, svar ellers så dør pcn... hvem som kaster en 15 000,- pc ned trappa fordi messengern er føcka? Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 hvem som kaster en 15 000,- pc ned trappa fordi messengern er føcka? Var det ikke en trønder som kasta tv'n sin ut av vinduet i 3. etasje for noen år siden fordi RBK tapte en tippekamp..? Anyway, pass godt på passordet ditt. Kjenner en del folk som har fått MSN lista si renska tom (og det som verre er) av folk som ikke likte dem. Er vel ikke nødvendigvis det som har skjedd her, men er da et lite tips iaffal. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Har du MSN+ - trådstarter? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 kan hende at noen kan passordet ditt....? ta og bytt, bytt også det hemmlige spørsmål Lenke til kommentar
g-rå9mo Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 jeg kjører den nye msn(beta)... kan godt hende at passordet er ute å flyr ja.. skal prøve.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå