PreZiDenT Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Grunnet litt lite respons på "Annet om hardware", spør jeg dere. Jeg er på nippet til å bestille AMD 3000+ 1,8 Ghz s939 og et EPoX EP-9NDA3+ Hovedkort for S939 nForce3 250Ultra Hovedkort. Det jeg lurer på er hva slags kabinettvifter jeg kan skaffe meg. Jeg har tidligere aldri brukt kabinettvifter, kun hatt siden åpne og brukt en ekstern vifte inn. Det er effektivt, men ser latterlig dumt ut. Fra før har jeg et Q-tec 6024MD kabinett. Er denne Spire Kabinettvifte kompatibel med kabinettet med tanke hensyn til plass? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 På Q-tec sine sider står det at det er plass til en 80mm vifte. Så den du linket til passer fint. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Takk for svar. Trenger jeg, evt har jeg plass til, 1 eller 2 vifter? Det er slik at ên skal suge luft inn og den andre ut? Endret 18. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det stod kun en vifte. Men det er ikke verre enn å kikke inn i kabinettet ditt og se hvor mange viftefester det er. Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Var ikke verre enn det nei. Ser ut til at det går to. en foran og en bak. Da ble det to da. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Japp, da kan det være lurt å kjøpe to stykker. En som blåser inn foran og en som blåser ut bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå