staf Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Min windows xp er løpt ut, så trykker jeg logg inn så kommer den aktiverings menyen, når jeg skal aktivere kommer det "windows er allerede aktivert" så velger jeg OK men da blir jeg logget ut igjen. noen som vet hvordan jeg kan fikse det problemet med at windows allerede er aktivert. så jeg kan skrive inn aktiverings koden min... (jeg kommer meg inn i sikkerhetsmodus) Endret 18. januar 2005 av staf Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Ta en telefon inn til Microsoft kundeservice. Det står vel et telefonnummer på aktiveringsskjermen også, gjør det ikke? Lenke til kommentar
staf Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Ta en telefon inn til Microsoft kundeservice. Det står vel et telefonnummer på aktiveringsskjermen også, gjør det ikke? vet ikke. er fatern sin pc. snakker med han over tlf.. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hmm..det der kjedde med en kamerat sin også. Det står han må aktivere windows men den er allerede aktivert..så logger den ut igjen.. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Produktaktivering Hvis du vil aktivere produktet via telefon, ringer du: 800 566 15. eller kan du ser på denne side: http://support.microsoft.com/gp/cntactms Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 det skal finnes en måte å resette aktiverings-strengen i registeret. husker ikke akkurat hvordan man gjorde det men du burde finne løsningen på google. må kanskje søke på windows xp activation crack eller noe liknende. jeg oppfordrer deg ikke til å finne cracken men jeg mener å huske at ved å søke på det vil det komme opp en løsning som inneholder framgangsmåten for å resette aktiveringen. lykke til Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En rekke lite konstruktive innlegg med dårlig språk ble slettet, henviser til de to første punktene i retningslinjene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå