kag Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 50 cent - På klubben. Gå, gå, gå, gå, gå, gå, gå småen. Det er bursdagen din. Vi skal feste som om det er bursdagen din. Vi skal sippe Bacardi som om det er bursdagen din. Og du vet at vi gir faen i at det er bursdagen din. Du finner meg på klubben med en flaske full av bobler. Se mami jeg har ecstasy hvis du er interessert i narko. Jeg er interessert i å ha sex, jeg er ikke interessert i å elske. Så kom å gi meg en klem hvis du er interessert i å bli gnukket. Jeg kom over denne da jeg var hos frisøren i dag. Syntes den var hysterisk morsom. Beviser vel bare at ikke alt fungerer like bra på norsk. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er vel ikke til å stikke under en stol at mye av de rap tekstene ikke akkurat har så mye fornuftig å fare med uansett hvilket språk man fremfører dem på. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 hørtes ut som en oversettelse av 50pence - on da pub Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hviser hvor tåpelige tekster 50 Cent har. Altså, det blir ikke noe bedre av at det står det på engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå