Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

BlueLou

Anbefalte innlegg

Har for tiden en Gainward Geforce 2 Titanum 64 MB kort. Dette fungerer helt fint til PC sin bruk. Eneste problem er at viften på kortet bråker sykt mye. Er derfor på jakt etter et kort som ikke har vifte, men som gir ca samme performance eller bedre en dagens kort.

Anbefalinger noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...men som gir ca samme performance eller bedre en dagens kort...

forstår jeg deg rett hvis jeg sier at du er ute etter et kort som er bedre enn dagens kort? :dontgetit: I så fall får du ikke kjøpt det før morgendagen, og den kommer jo aldri... ;)

Men fra spøk til alvor tror jeg det ble laget et 9800pro kort som de fremdeles selger på komplett som har passiv kjøling. Mange mener også at "gigabyte" er rett rundt hjørnet med å lansere noen av de nye nVidia og ATI kortene (6800 og X800 serien) med passiv kjøling de også, og disse slår 9800pro...

Endret av ADT
Lenke til kommentar
Har for tiden en Gainward Geforce 2 Titanum 64 MB kort. Dette fungerer helt fint til PC sin bruk. Eneste problem er at viften på kortet bråker sykt mye. Er derfor på jakt etter et kort som ikke har vifte, men som gir ca samme performance eller bedre en dagens kort.

Anbefalinger noen?

Hvilke deler består resten av maskinen din av da? Det finnes en rekke vifteløse kort men det skal jo passe i maskinen din :)

Lenke til kommentar
som gir ca samme performance

Huff, hva er galt med å bruke vårt eget språk? :(

Ellers vil jeg anbefale et Radeon 9200SE. Bedre ytelse enn det kortet du har nå, og vifteløst. Koster ikke mye heller, kan vel få det for tre hundrelapper i de fleste webshoper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...