LtdEdFred Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Finnes det noen slike? Hvor jeg kan få hjelp til Dreamweaver o.l? (Bør ikke være norsk) Kan jo poste det jeg lurer på her samtidig: Jeg vil gjerne ha et bilde som bakgrunn, men det er vanskelig å se skrift gjennom bildet. Tar jeg "Page Properties" og "Tracing Image" så kan jeg gjøre bildet så gjennomsiktig jeg vil og dermed kommer teksten bedre fram. Men tar jeg "Background Image" så blir bildet så skarpt at det er vanskelig å se teksten og det er ikke mulighet for å fade eller transparere det. Er det noen måte jeg kan få hele bakgrunnen sånn passe gjennomsiktig evt multiplere det "Tracing Image" som jeg kan gjøre gjennomsiktig? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Post i programmering -> web design _________________ Ørjan... Kan være interessant for noen og enhver [ Denne Melding var redigert av: yummy på 2002-06-14 13:27 ] Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Joda, men der er det ikek halvparten så mange brukere som på de andre forumene Lenke til kommentar
EC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Feilpostet. Uansett om det er null eller 1000 brukere på en avdeling av forumet, _skal_ du poste korrekt. Det stod det klart og tydelig på siden der du opprettet denne tråden. For øvrig kommer posten din opp på "siste meldinger", en plass veldig mange går. Posten stenges. Du er velkommen til å poste i korrekt gruppe. Gi gjerne beskjed, slik at jeg trygt kan slette denne tråden. Ha for øvrig en kjempefin dag! :smile: (sorry om jeg høres streng ut...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg