siripiri Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei! Jeg ønsker å gi vekk noe pc utstyr. Jeg vet ikke hva som funker og ikke funker av utstyret. Alt er i en stor pakke. Sender alt til den som ønsker dette, gidder ikke sende litt hit og litt dit. Han som vil ha dette må betale frakten, thats it!. Liste... Harddisker Fujitsu Siemes - 3GB x2 IBM 13.5GB x2 Maxtor 30GB WD 2GB Samsung 4.3GB WD 30.7GB IBM 41GB Eksternet hdd kabinett 3.5" Alu. Internt HDD brønn 3.5" 5Stk Teles ISDN kort PCI 3com 10/100Mbit PCI LAN Kort 3stk Ati Skjermkort Smc 10/100Mbit PCI Lan Kort 3Stk Adaptec SCSI Kort PCI Modell 2940W ISA Parallel Kort Cinemaster 3 PCI Videokort Asuscom ISDN PCI Kort Billion ISDN Kort 3Stk Asuscom ISDN Kort 3stk Promise Raid kontroller Accton 10/100Mbit Lan Kort Adapter s370 til slot1 Abit Maxtor IDE Kontroller DVD Rom 8stk PSU, Diverse, ATX og P4 4Stk Floppy Hovedkort MSI 694T PRO MSI 815EP PRO ASUS P4SC Abit AB-BM6 Abit BX133-Raid Asus HK HK Ukjent merke Creative Lydkort ISA P4 ASRock HK 2stk AMD S462 HK Aopen S370 HK Masse kabler ++++ Lenke til kommentar
genetex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) hvilket ati skjermkort er det? har du noen lan/intrernett kabler? (hvet ikke hva det heter! ) den maxtor disken på 30 eller 40giga hadde og vert fint å ha:) eidit: veldig bra gjort av deg dette her Endret 18. januar 2005 av genetex Lenke til kommentar
corcky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det var ikke lite hw gitt. Jeg er selvsagt interessert. smiske smiske. Har sendt mail Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 var det ikke noen her på forumet som samlet sammen datadeler til en trengende gutt da ... Sikkert en verdig trengende gutte pjokk et eller annet sted som trenger en pc å du hadde jo en drøss med deler der da La det gå til de som virkelig trenger det..."å de henger absolutt ikke på HW forumet" Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Her: http://www.giverglede.com/ Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er interessert i DVD Rommen og kanskje den 41gb IBM disken, om det ikke er noen som dør etter å få den. Lenke til kommentar
Sloth_lien Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kunne jo trengt noen av tingene på listen til PCen til foreldrene mine, men det blir for dumt å spørr om hele greia bare fordi jeg trenger 2-3 deler.. Går ikke ann å dele opp da? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg kunne gjerne hatt alt sammen jeg, hvor mye blir det for frakt? sånn ca Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Oioi her var det mye interesangt. Hvor bor du egentlig, om du bor i bergen kan jeg hente. Lenke til kommentar
BUGS_Y Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Her: http://www.giverglede.com/ Ahhhh den var det jeg lette etter ja...kan ikke alle dere andre som maser å gnåler nå se i øynene at det FAKTISK finnes noen småtasser der ute som GJERNE skulle hatt en PC...alle vi som er her har vel selv større muligheter til og skaffe oss data utstyr... Så siripiri håper du fatter større innteresse for www.giverglede.com enn alle de andre som KUN er ute etter extra hardware... Sånne ting gjør meg egentlig pisse forbanna...grådighets kultur ....håper jeg aldr synker så lavt End Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det går an å bruke bruktmarkedet også: http://bruktmarked.hardware.no/ Det er et eget valg for gi bort der. PS. Flott liste med hardware det der. Mye interresant. Tror jeg må sende deg en mail :-) Lenke til kommentar
pskard Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dette kan legge inn på bruktmarkedet vårt. Linken finner du over. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg