[makeway] Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Heisann! Jeg driver med design av siden min her, da "kreativiteten" forsvant! Er det noen her som vil komme med forslag til hvordan jeg kan gjøre resten av designet??? Takker på forhånd Design Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vi andre lager ikke design på en dag. Slikt kan ta tid. La det ligge hvis du ikke får det til. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 som dunnis sier er det ikke gjort på en dag å lage en fisk ferdig. du har et godt utgangspunkt. prøv å legg inn litt tekst og prøv deg frem og tilbake med overskrifter og sånt. kanskje du finner noe som kan gå igjen flere steder på siden. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Hva slags side skal det være? Før man kommer med spørsmål om forbedringer (resten?), så bør man vel egentlig starte på noe.. Du kan jo starte med en banner, synes ikke linkene var noe særlig bra plassert, synes det er bedre å plassere de litt lenger ned, gjerne under banneren. Det er litt vanskelig å si hva det neste du bør gjøre er, for slik det er nå, så blir det nesten som å spørre; "Jeg skal lage en hjemmeside, hva slags design burde jeg ha?" Endret 18. januar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Det hadde vært fint med en logo iallfall. Og kanskje en footer på bunnen med copyright og sånt. Kanskje gjøre siden smalere. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Surf rundt og vær "mottagelig" for inspirasjon. Inspirasjonen kan komme fra alt mulig rundt deg, bare vær våken Hvis du sitter fast på et design, så begynn på det nytt ett. Ofte er en fresh start det beste. Lenke til kommentar
neb Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 (endret) det kan også lønne seg å tegne skisser, for hånd, før man går løs på PS/GIMP etc. fins mange gode inspirasjons kilder der ute.. csszengarden.com.. .. eller norskwebforum Endret 19. januar 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Vi andre lager ikke design på en dag. Vel, alt er relativt. For min egen del kan det ta alt fra et par timer til en uke, kommer helt an på kreativiteten og tankegangen der og da. ----------- Forøvrig ser det du har laget til nå, veldig lovende ut. Som andre allerede har nevnt, søk inspirasjon. CSSZengarden, CSS Vault og Stylegala.com er fine kilder for inspirasjon. Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 takk for de gode råd! Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Slik som jeg gjør hvis jeg har lite og gjøre i timen. Tar et blankt ark og begynner og lage webdesignet.. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå