Petitzo Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Dere som vet hvilken plass jeg snakker om... Hva er deres inntrykk om Forus ? Utenom alle rundkjøringene ! Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Kjekk plass det.. Masse bilbutikker :smile: Hvordan det? Liker du ikke Forus, kanskje? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg kjenner en som jobber der.. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 tja.. kjedelig sted... ikea er dystert; BP-bygget er ok (det gamle). veddeløpsbanen er harry! er så grått og kjedelig; ikke en eneste skikkelig remabutikk i veien engang (en rimi ved statoilstasjonen, ica på statoil men ingen andre på mange km!) tja.. hva kan man si? et.. sted Lenke til kommentar
ZerBox Skrevet 18. juni 2002 Del Skrevet 18. juni 2002 Forus er dritplass... Langt ifra både stavanger og sandnes sentrum... Jeg liker meg her(3min fra stavanger sentrum) Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Ikke kritiser Forus !! Jeg elsker å bo her !!! Jeg har 4 forskjellige busser som går til Stavanger samt 2 til sandnes :smile: I dag kjøpte vi forresten en ny Audi TT :smile: !!! Gjett hvem som skal prøvekjøre den :smile: Travbanen er desverre litt harry :sad: Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Følgene butikker finner du BLANDT ANNET PÅ FORUS: Spar mat, Rema, Kiwi, Mega, XXL sport og vilmark, Tvedt, Elkjip, bonusExpert, Expert, Binders, Masse Bil forretninger :smile:, Shell, Statoil, Ikea, Dyrebutikk, 2 store leketøysbutikker, rimi, Sparebank 1, Forus Blomster, G-sport, En eller anne malebutikk, Jernia + noe som jeg sansynligvis har glemt. Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 21. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 01:51, ZerBox skrev:Forus er dritplass... Langt ifra både stavanger og sandnes sentrum...Jeg liker meg her(3min fra stavanger sentrum) Vel hvis du har 3 min fra Stavanger sentrum er du ganske langt i fra Sandnes.. Jeg har circa like lang vei til sandnes som til stavanger og trives med det.. Men eg e ein siddis !!!! (Hvis man følger siddistesten i Stavanger Aftenblad) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Petitzo Forus er stort mangen butikker og industi,blant annet statoil og ikea,er ikke så mye på forus,trav banen har eg aldri satt mine ben på. Kjetil Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 Det jeg tenker på når jeg hører sandnes er: Sibbe. Og sangen: lyngdal2 er bedre en start ,lyngdal2 er bedre en start , lyngdal2 er bedre en start. Den går faktisk nesten sånn gjennom hele sangen Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 CFD Det er jo fint at sandnes er blit kjent i norge på grunn av sibbe,men eg er helt enig i at sibbe er noe tull,men så er det jo det som er meningen,eg liker bedre klovnen fra stavanger eg,eg bor 1.3km utenfor sandnes. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 10:56, Kjetil Lura skrev:eg bor 1.3km utenfor sandnes. Nå tror jeg du skryter på deg noen kilometer :razz: Bor du ikke på Hommersåk? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 zuperMensch skrev (2002-06-22 17:16): Quote: Den 2002-06-22 10:56, Kjetil Lura skrev:eg bor 1.3km utenfor sandnes. Nå tror jeg du skryter på deg noen kilometer :razz: Bor du ikke på Hommersåk? zuperMensch Ja du har rett i det,men det rette er 13km:D Kjetil Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 optimal boplassering: midt mellom sandnes sentrum og kvadrat; gåavstand begge veier. er det ikke bare _genialt_ å ha biltema og clas ohlson ca 50 meter fra hverandre? :grin: (hmm.. kostet den saken mer på clas? *sjekke* det gjorde den; men der går det og an å komme tilbake med den. er det mulig at jeg gidder å komme tilbake for noe sånt? hmm... gå tilbake til biltema å se litt :wink: ) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Quote: Den 2002-06-22 17:52, Kjetil Lura skrev:Ja du har rett i det,men det rette er 13km Ja, ja... Må jo passe på deg her vet du :wink: Har vært en del på Hommersåk, eller rettere sagt, har kjørt gjennom Hommersåk en del ganger da en kompis av meg har hytte på Bersagel. Dere har jo en perfekt veistrekning til å teste ut sykkelen på :smile: Synd med alle disse stikkveiene, men pyttsann.. Litt svinn må en regne med. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 sjanten Er det noe på biltema som er brukbar da,jo de har en del bra verktøy til oss hobby mekanikere,men eg kjøper aldri noen deler til bilen min der inne. Kjetil Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Det er tåpelig å ikke kjøpe deler til bilen på Biltema bare fordi butikken heter Biltema. Bremseklosser er og blir bremseklosser, bare for å ta et eksempel. Grunnen til at mange har aversjoner mot å handle på f.eks Biltema er at mange verksteder snakker stygt og nedsettende om dentype butikker, nettopp fordi de frykter at folk skal handle gode og billige uoriginale deler, istedenfor gode og dyre originale deler. Greit nok, jeg ville ikke kjøpt stereoanlegget på biltema, men bruks -og slitedelene deres er helt kurante. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 zuperMensch Der tar du feil,har brukt biltema deler en gang og det var til en gammel opel kaddet,var billigere å gå ned til kvia å kjøpe orginalt,i dag har eg toyota og de bilene skal ikke eg hive noe biltema deler i. :razz: Kjetil Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 Forus er ikke så gale som flere skal ha det til,... - Bedre en Sola hvertfall ,... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå