CheGuevara Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Har kommet fram til at Panasonic X700, Nokia 3660, Siemens SX1 og Motorola E398 passer for meg, skal ha meg ny mobil i slutten av februar igjen. Tenkte at jeg skulle fylle ut skjemaet: Funksjoner: -Kalender: Ja- Nevn også hvor utdypende den bør være profesjonell -MMS: Ja -GPRS: Ja -EDGE: uvesentlig -WAP:uvesentlig -Kalkulator: Ja -JAVA:Ja -Email klient:Ja -Spill:Ja Form: -uvesentlig -Vekt: 150gram -Antenne: uvesentlig -"Støt/sprut/støv-sikker": nei Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm. min. 176 x 208 piksler -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1 og 3600 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): nei Diverse: -Merke: ikke Sony Ericsson -Kamera: Ja -Videokamera: uvesentlig -Symbian: helst, men det går også bra om den ikke har det -Triband: Ja -Infrarød port: uvesentlig -Bluetooth:Ja -Minne: uvesentlig -Minnekort?:Ja -Polyfoniske ringetoner: Ja -MP3: uvesentlig -Radio:uvesentlig -3g(UMTS): uvesentlig -Wlan: uvesentlig -Mulighet for GPS: uvesentlig -Batterilevetid: ikke viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? SMS, spilling, ringing og sånn kan gått komme med alternativer Endret 19. januar 2005 av Rexton Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 du har nok råd til siemens telfonene men den panasonicen i følge prisguiden går utover budsjettet ditt. Av de tre mobilene ville jeg ha valgt SX1 hvis tastene ikke er noen problemee for deg. Eller hvis du vil ha en kul flipp telefon med symbian som jeg tror går utfor budsjette ditt, er vell den jeg ville ha valgt. siden jeg ikke liker tastene til SX1. vil du ikke ha en så avansert mobil, så er S65 svaret. kunne gjerne ha brukt den malen letter å svart for deg. (dette er da uten abbonement) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 uten abbo får X700 til 3450 på fattern's jobb, men orker ikke å fylle ut malen, sier at alt annet enn : T9 eller lignende, kamera, bluetooth og minnekort er uvesentlig Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 da ville jeg ha valgt en panasonic x700...du kunne jo kansje ha teste den først? skjekke menyer og sånt? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 skal sjekke litt, noen som har den her på forumet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå