Zitronballong Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har problem med at min 3000+ ikke lar seg overklokke lengere. Før klokket den rett til 2.4 ghz uten problemer, men nå går det rett og slett ikke lenger Det skjedde rett etter at jeg oppdaterte bios, men jeg har ikke lenger den gamle versjonen. Men overklokkingsegenskapene skal vel ikke bli dårligere om man bytter bios ? Noen som har vært borte i dette før ? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Joda, enkelte BIOS'er faktisk bedre å klokke med enn andre. Hvorfor byttet du BIOS? Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 jeg ville se om jeg kunne stiller på multiplyeren i en nyere versjon. Men jeg synes det er rart. Nå booter ikke maskinen hvis jeg klokker med 5 på htt, ikke engang om jeg setter opp volten med 0.5 klarer den å boote Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 jeg ville se om jeg kunne stiller på multiplyeren i en nyere versjon. Men jeg synes det er rart. Nå booter ikke maskinen hvis jeg klokker med 5 på htt, ikke engang om jeg setter opp volten med 0.5 klarer den å boote Er ikke så lurt med HTT over 800Mhz. Du vil egentlig ikke merke noe forskjell mellom HTT på 600Mhz og 800Mhz. Ellers kan det være minnet ditt som ikke klarer å kjøre synkront. Prøv å sett max Mem Mhz til 166 og øk FSB Lenke til kommentar
Zitronballong Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 minne står på 166 mhz. mp står på 10 og fsb på 200. mp kan jeg ikke stille på og fsb lar seg ikke klokke med 5 engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå