thomassit0 Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) kan noen forklare meg hvordan jeg skal legge inn patch 1.3 ? får denne feilmeldingen når jeg prøver.. og skal jeg velge repair, modify eller remove? kan det ha noe med å gjøre at jeg har windows XP SP2 ? har prøvd å laste ned fra to forskjellige steder, samme feil. Endret 18. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg bruker selv Windows XP med SP2, og hadde hvertfall ingen problemer med å legge inn patchen. Forsøk å slette alle filene som ligger i katalogen "C:\DOCUME~1\thomas\LOCALS~1\Temp\", og prøv å legge inn patchen på nytt. (Du gjør ikke noe galt ved å slette filene i denne katalogen.) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) takk for tipset det som faktisk did the trick var å kjøre en install fil i den temp mappa til patchen som het ISScript.msi etter det så funka de.t.. hva skulle jeg gjort uten dere og dette forumet ??? Endret 18. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
aleks_olsen Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Hmm...har akkurat samme problem...men den metoden der funker ikke hos meg:( trenger hjelp! Noen forslag? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Forsøk en reinstallering av Far Cry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå