ernie_g Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Kan man brenne en film man har lasta fra nettet til CD for å se på i DVDn på stua ? Og i så fall hvilket format kan jeg bruke? Holder det med .avi / .mpg ? Eller er dette umulig? Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 DivX vil nok gi best resultat, men få spillere støtter dette. Flere spillere støtter SVCD, og det gir bra kvalitet. De fleste støtter VCD som gir dårlig til OK kvalitet... De fleste filmer på nettet er DiVX, så det vil ta lang tid å brenne dette f.eks. til VCD da filmen må konverteres først... Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 bare kjøp deg divx spiller, eller DVD brenner og brenn ut dvd filmer fra pc'en Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Off Topic, men noen som vet hvorfor jeg bare kan spille over filmene i VLC? Når jeg prøver å åpne dem i WMP eller WinAmp får jeg feilmelding om at programmet må lukkes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå