Gå til innhold

AMD eller Intel

jossimd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er et par andre poster her som har den samma overskriften, med svar.

Intel: PCI Express da må du velge et 755Hk.

AMD: PCI Ecpress da må du velge et 939HK som har Nforce 4. Og det vet jeg ikke om er kommet helt ennå.

Amd64 etter det jeg har lest et par ganger her er bedre til gaming en Intel. Men intel greier mye annet også som ikke AMD greier så raskt som Video Encoding.

Lenke til kommentar

nettopp kjøpt meg Asus A8n SLI deluxe og AMD 64 3200+ "Winchester" og dette funker MEGET bra... har alltid hatt Intel før, men den veien tror jeg ikke skal gå igjen... AMD har overrasket meg meget positivt... Hadde jeg vært deg, ville jeg valgt AMD s939 system... Dette tror jeg ikke du blir skuffa over... se på Netshop sin PAKKELØSNING... Den kjøpte jeg sammen med div. andre artikler.

:w00t:

Endret av cpett
Lenke til kommentar
Det er billigere med AMD, og de fleste som bygger sine egne pcer velger dette, men det er ikke så sikkert som Intel (personlige erfaringer)

hva mener du med sikkert? Ustabil? :dontgetit: Sammenligner du igjen en gammel xp 1600 med en P4 3.2Ghz eller har du prøvd en ny modell fra AMD.

Lenke til kommentar
Det er billigere med AMD, og de fleste som bygger sine egne pcer velger dette, men det er ikke så sikkert som Intel (personlige erfaringer)

Propaganda og løgn.

Les denne stickyen.

Har AMD og kan avkrefte ryktene - AMD er like stabil som Intel.

Men Intel og AMD er som hund og katt, altså to veldig forskjellige ting.

AMD er flink på noen ting (spill) mens Intel er flinkere på andre ting (foto- og videoredigering) Intel har HyperThreading mens AMD allerede støtter 64-bit arkitektur. Personlig gikk jeg for AMD grunnet støtte for 64-bit arkitektur som i mine øyner virker litt mer framtidsrettet samt at Windows XP 64-Bit Edition er rett rundt hjørnet! :w00t:

Uansett hva du velger vil du ikke angre. Både Intel og AMD lager gode CPU'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...