PreZiDenT Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei, Jeg er på nippet til å bestille AMD 3000+ 1,8 Ghz s939 og et EPoX EP-9NDA3+ Hovedkort for S939 nForce3 250Ultra Hovedkort. Det jeg lurer på er hva slags kabinettvifter jeg kan skaffe meg. Jeg har tidligere aldri brukt kabinettvifter, kun hatt siden åpne og brukt en ekstern vifte inn. Det er effektivt, men ser latterlig dumt ut. Fra før har jeg et Q-tec 6024MD kabinett. Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Da må du bruke 80x80mm vifter, PAPS er veldig stillegående og gode, vil anbefale disse . Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 En lenke hadde jo vært glimrende. Hvor mange kan jeg ha og hvor mange er anbefalt å bruke? Lenke til kommentar
PreZiDenT Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) Er denne Spire Kabinettvifte god? trenger jeg f.eks to av dem? Endret 18. januar 2005 av PreZiDenT Lenke til kommentar
bomex Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Vil anbefale SilenX-vifter hvis du vil ha noe som er stille... Bedre enn ALT annet jeg har prøvd! www.vendur.no Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er denne Spire Kabinettvifte god? trenger jeg f.eks to av dem? De så litt overprisa ut Og om du trenger 2stk kommer an på hvor mange vifteplasser du har. Det er en fordel og fylle alle hull du har, men det lager også mer støy. Men du bør gå for papst eller mist vifte® for exp. denne (finnes en som blåser mer men den bråker mer også) desse er også gode. mvh Erik_s Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Flyttes fra Kabinetter til Luftkjøling, da viftespørsmål hører hjemme der. Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Kjøp papst vifter.. bare å anbefalle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå