|Flame| Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Noen som har noen tips til hvilken farge som vil gjøre seg veldig bra inni mitt blåe chieftech serverkabinett? Noen tips til hvordan resultatet kan bli ordentli bra? (antall strøk osv.) Har forresten en blå kald katode inni, men den kan byttes :wink: _________________ Prøve med vannkjøling kanskje? *fram med drill og sag* [ Denne Melding var redigert av: |Flame| på 2002-06-13 19:06 ] Lenke til kommentar
drbass Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Ta rødt..det blir kjempe fint. Og uten på kan du lakkere det rødt, hvitt og blått, akkuart som det norske flagget (bra på internasjonale lan partys) Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 har et lite tips til deg jeg også :smile: sprøyt hele kasse innvendigt med gull metallik og mens det fremdeles er vått så strør du på en fin kombinasjon med glitter , passer utmerket til den blå kassa og da vil jeg kanskje foreslå et blått/grønt og et rosa/lilla kald kanode lys. ett oppe og ett nede, og ettersom de lysene er så tynne så synest de ikke heller:) men klart , det er jo bare hvis du skal beholde kassa blå utvendigt da. ps. sprøyt tynne lag og bygg deg oppover , du kan også pusse med et veldigt fint smergel papir i mellom lagene ,og avslutt med et par lag med klar lakk, du ser selv når du har et bra slutt resultat. Lenke til kommentar
Taad Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 prøv f.eks. på en liten stålplate første :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå