kengdal Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har en css boks som jeg skal skrive litt inni, men problemet er at når jeg trykker på space-knappen flytter den seg en plass bort, når jeg trykker på den i gjenn, skjer det ingen ting. Jeg må skrive en ny bokstav for å få lov til å bruke space-knapen en gang til. Er det noen som kan hjelpe meg MVH Kengdal Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei, Dersom du setter teksten innenfor <pre> vil du få med all whitespace. #element { white-space: pre; } ...kan også brukes. /pC Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Evt du kan bruke ufine non-break space; Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 (endret) I mange tilfeller bør mellomrommet lages vha. margin eller padding. Kan du beskrive "operasjonen" din nærmere? Endret 18. januar 2005 av satyrium Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Det som jeg skal gjøre er å skrive en tekst i en css-boks, men på grunn av grafikken inne i boksen vil jeg starte noen plasser til høyre. Men dette går ikke. Tab fungerer heller ikke som et innrykk. Og når jeg skriver kan jeg maks ta et mellomrom, mer går ikke. Jeg bruker Dreamweaver mx 2004 vis det kan være noe med det. MVH Kengdal Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Det som jeg skal gjøre er å skrive en tekst i en css-boks, men på grunn av grafikken inne i boksen vil jeg starte noen plasser til høyre. Men dette går ikke.Tab fungerer heller ikke som et innrykk. Og når jeg skriver kan jeg maks ta et mellomrom, mer går ikke. Jeg bruker Dreamweaver mx 2004 vis det kan være noe med det. MVH Kengdal padding høres ganske logisk ut her... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eventuellt margin på innholdet i boksen. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Fikk det til å fungere takker så mye Er det foresten noe mulighet til å låse bokse så når jeg skriver bredden fult ut at den hopper automatisk til neste linje? Å ikke bare fortsetter mot høyre i evigheten. Endret 21. januar 2005 av kengdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå