brabra Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Er det noen som vet om det er mulig å dele mapper fra xboxen på hjemmenettverket slik at disse kan nås fra de andre pcene på nettverket? Vet at det er mulig med ftp, men det hadde vært greit å kunne dele mappene på xboxen i programmer som dc++ etc. Lenke til kommentar
Wimba Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg tviler på det. Eneste løsningen må være å installere Windows Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Dc++ er jo helt på trynet, da er det jo like greit med Flash FXP e.l. Gjøre det i Mine nettverkssteder kunne vært greit, men da må du velha Windows innstalert tenker jeg. Lenke til kommentar
brabra Skrevet 18. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2005 Poenget er ikke at jeg skal overføre filer mellom xboxen og pcen med dc++, men at jeg vil benytte meg av filer på xboxen på dc++. Det hadde uansett vært nyttig å kunne brukt f.eks. mp3 og divx filer lagret på xboxen på pcen. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Med XBMC kan man jo rote rundt på nettverket fra Xboxen, så det er vel ikke klin umulig at det motsatte skal være umulig? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Med XBMC kan man jo rote rundt på nettverket fra Xboxen, så det er vel ikke klin umulig at det motsatte skal være umulig? Ikke dum hjelp dette da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå