-LExMARK- Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Er det mye problemer med Windows 2000 professional? Eller gjelder dette bare vanlig Win 2000. Burde jeg heller satse på Win XP? [ Denne Melding var redigert av: -LExMARK- på 2001-11-15 19:14 ] Lenke til kommentar
normal Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 win2k prof = "vanlig" win2k = ikke noe problemer tvert imot Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Anbefaler XP Pro på det sterkeste :wink: Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 for å si det sånn... etter jeg byttet fra 98/se/me til 2K pro så kommer jeg aldri i H***** til å gå tilbake. 2K fungerer som en drøm, han absolutt ingen problem med de os'et. kjører det på begge maskinene mine og elsker det :smile: har til dags dato siden jeg byttet et halvt år siden sett uhhmm.. tre eller fire blåskjermer, mens 98 gladelig viste med fem - ti stykk hver dag. Viss der er et program som har kræsjet (dårlig programert, gammelt eller jeg har gjort noe idiotisk) så er det bare å trykke ctrl-alt-del -> task manager og avslutte problemet og ferdig med det. no problemo. så det du har hørt kan etter mine erfaringer aldri stemme.. som sagt.. no problemo Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Har kjørt på win2k pro i godt over et 1 år og bedre os fins ikkje! Winxp pro syns jeg var møkk (hadde det innpå i en veke før eg ble gal), ustabilt og mykje tregere en win2k pro ! Lenke til kommentar
gthomass Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Quote: On 2001-11-15 21:55, Okie85 skrev:Har kjørt på win2k pro i godt over et 1 år og bedre os fins ikkje! Winxp pro syns jeg var møkk (hadde det innpå i en veke før eg ble gal), ustabilt og mykje tregere en win2k pro ! Kunne ikke vært mer ENIG!!!!!!!!!!!!! Xp er ikke det Microsoft gir utrykk for. WIN2000 for alle penga!!! Lenke til kommentar
bulldog76 Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 Quote: On 2001-11-15 21:59, gthomass skrev: Quote: On 2001-11-15 21:55, Okie85 skrev: Har kjørt på win2k pro i godt over et 1 år og bedre os fins ikkje! Winxp pro syns jeg var møkk (hadde det innpå i en veke før eg ble gal), ustabilt og mykje tregere en win2k pro ! Kunne ikke vært mer ENIG!!!!!!!!!!!!! Xp er ikke det Microsoft gir utrykk for. WIN2000 for alle penga!!! Funker som f for meg, men 2000 er kult det også. Kjører 2k på jobbmaskinen og xp hjemme. Har gode erfaringer med 2k. Foreløpig er det begrenset med erfaring på xp, men det går som en drøm til nå. Dere får prøve igjen om en servicepack :wink: Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. november 2001 Del Skrevet 26. november 2001 Har WinMe fra før av, og ønsker å ha Win2kPro på maskina. (Helst helt alene for seg selv uten andre stygge BillWare-OS tilstede.) Uansett, har først lagt inn WinMe (for å kunne starte installasjonen av Win2kPro fra Windows, for ikke å kræsje filnavn på en par filer under installasjonen slik at det nekter, og dermed kræsjer.) og så lagt inn 2kPro... Installasjonen går fett, og oppdatering av drivere til all hardware går fett, helt til meg legger inn driverne til min Jensen Easy ISDN PCI. Da, når jeg rebooter, kræsjer det under loadinga av Win2kPro. Hva er galt? Kan det hende at det er noe galt med selve driverne til ISDN-kortet? Alle de andre driverne funker nemlig fint. Kan det hende at det har noe å si at Win2kPro og WinMe ligger på samme harddisk&partisjon? Og hvordan, i tilfelle, legge inn Win2kPro uten å få helvetes filnavn-feil (som jeg kun fikk når jeg ikke hadde noe OS installert fra før av)? Fortell meg hvordan jeg får Win2kPro inn, helst uten å ha noen andre OS tilstede!! Har følgende hardware: AMD Athlon 650MHz @ 715MHz 512MB SD RAM (PC133) ASUS K7V Sound Blaster Live! 1024 3DBlaster Riva TNT2 Ultra Gamer Logitech Wingman Gaming Mouse Realtek TE100-WCIWN (Nettverkskort, i WinMe kjent som Realtek RTL8139(A) PCI Ethernet-kort.) Jensen Easy ISDN PCI (www.bgc.no) Aopen 1632 (CD-brenner) Nec DV 5700 (DVD-Rom) Lenke til kommentar
totten Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Det er et kjent problem med asus hovedkort og jensen isdn har prøvd alt på min uten hell. Kjøp heller et annet isdn kort Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 27. november 2001 Del Skrevet 27. november 2001 Nekter å kjøpe nytt ISDN-kort!! Sånn er det bare!! Det må da finnes andre løsninger! Det kan da ikke være så galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå