Playmofetish Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Har noe forslag til hva jeg skal bruke for rensing av min iPod? Den er generelt litt "rusten" på overflaten, litt fettflekker og sånt. Skulle det f.eks går greit å spraye Jif på en klut og gnikke litt? Vil nødig føkke opp overflaten eller noe, hvis man absolutt ikke skal bruke det ene eller det andre. Det er en iPod 3G 15GB, altså med de fire knappene over hjulet. Alle knapper er touch-knapper, og nedi gropene på tastene har det også satt seg litt skitt/støv. Takker for forslag! Lenke til kommentar
dvn Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Dette var kanskje ikke det svaret du hadde håpet på, men du kan jo sende en mail til apple og spørre.. de svarer deg helt sikkert! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Eg ville funne litt sprit og ein klutsak som ikkje løsna opp. Fukt kluten litt med sprit og rens der du måtte ha behov for det. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2005 Jeg tok litt kondensfjerner (isopropanol) og en bomullsdott. Funka fint det, men får ikke tatt i de små sprekkene ved knappene. Jaja, isopropanol så ut til å funke fint, nå ble iPoden med ett mer skinnende. Takktakk! Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Når du innstallert iPod'en kom det med en eBook i pdf format, øverst i den står det spesifikt hvordan du skal rengjøre den.. Lenke til kommentar
Phoenix_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 http://www.ipodcleaner.com/ Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Takk, men jeg gidder ikke å betale for noe som gikk helt fint med isopropanol. Bare å gni med litt sprit av noe slag, gikk helt fint det! Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Takk, men jeg gidder ikke å betale for noe som gikk helt fint med isopropanol. Bare å gni med litt sprit av noe slag, gikk helt fint det! iPod cleaner fjerner jo også riper... Isopropanol kan vel gjøre plasten matt, kan den ikke? Den gjorde iallefall det på mobilen min... Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Hei Ole! Har brukt både isopropanol og vodka og begge deler funket bra! Bruk q-tips til tastene, og gi ørene en god omgang etterpå! Lenke til kommentar
Ano4 Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Har noe forslag til hva jeg skal bruke for rensing av min iPod? Den er generelt litt "rusten" på overflaten, litt fettflekker og sånt. Skulle det f.eks går greit å spraye Jif på en klut og gnikke litt? Vil nødig føkke opp overflaten eller noe, hvis man absolutt ikke skal bruke det ene eller det andre. Det er en iPod 3G 15GB, altså med de fire knappene over hjulet. Alle knapper er touch-knapper, og nedi gropene på tastene har det også satt seg litt skitt/støv. Takker for forslag! Jif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå