Joachim_F Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Lei av å spille Counter-Strike: Source mot mennesker? Den nyeste oppdateringen til spillet legger til datastyrte motstandere. Les artikkelen her Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 yey! Boter.... eller nei... ser ikkje poenget i å spille mot masse boter, spesielt hvis du har lyst å blir bedre spiller. Da kan de bare ødelegge. Det kan være bra for de som ikkje har nett eller hvis du vil teste ut ting. Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 Bots er ganske greie å ha for nybegynnere da. Å spille mot menneskelige spillere når man ikke selv har testet CS før kan være en nådeløs opplevelse, man blir jo som regel slaktet helt i starten av hver runde av headshots og slikt. Da kan det jo være greit å prøve seg litt mot bot'er først, så lærer man i allefall det grunnleggende. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 19. januar 2005 Del Skrevet 19. januar 2005 eller hvis man sitter bak en brannmur som har stengt for udp trafikk, noe som jeg desssverre gjør, er det greit å bruke bots, det er ikke så veldig dumme heller da Lenke til kommentar
Winnie The Pooh Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Hei. Jeg har et lite problem med ''bot-ene... Jeg får ikke inn mer en 1 bot. Prøver jeg å få inn flere blir den som allerede var der kicka. Hvordan få inn mange samtidig?? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Har du satt opp serveren slik at den kan ha mer enn 2 spillere? Hvis ikke, er det vel bare plass til deg pluss én bot, så da blir trolig den første kicket hvis du legger til en ny en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg