Gå til innhold

Nytt håp for oss med AGP slott

flydman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp.. Kan bli bra dette hvis de klarer å gjøre de tilgjengelig for massene :)

This will be the first time that ATI will be able to ship Radeon X8x0 high end series in quantities, as it failed to bring any decent quantities of R420 based Radeon X800XT PE. Things look better for the X850 AGP, unless Dell buys all R481 based cards one more time.
Lenke til kommentar

Jeg hadde blitt betraktelig mer interesert hvis disse kortene kunne nådd massemarkedene. Spørr man litt rundt, så er det jo beregnet at X850 kortene skal nå norge rundt om....... Mai mener jeg det var.... Så da kommer vel kanskje X850 kortene til norge med AGP sånn ca i September da altså... (tatt i betraktning at de skal settes i produksjon osv. kanskje enda senere) :whistle: Synes det var lite å rope hurra for :no: Venting er no møkk... :mad:

Lenke til kommentar

Hadde nå aller helst sett at ATi hadde greid å fått unna masseleveranser på GPU'er så det gikk å få tak i skjermkort i det store og hele. Greit at Dell kjøper opp nesten alt, dette styrker jo sikkert ATi, men det hjelper meg dømrade lite med ventinga på mitt skjermkort.... :cry::hm:

Lenke til kommentar
Jeg hadde blitt betraktelig mer interesert hvis disse kortene kunne nådd massemarkedene. Spørr man litt rundt, så er det jo beregnet at X850 kortene skal nå norge rundt om....... Mai mener jeg det var.... Så da kommer vel kanskje X850 kortene til norge med AGP sånn ca i September da altså... (tatt i betraktning at de skal settes i produksjon osv. kanskje enda senere) :whistle: Synes det var lite å rope hurra for :no: Venting er no møkk... :mad:

:tease: Mitt x850xt pe ble sendt fra komplett idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...