torsin Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Lurer på hvor jeg får mest kamera for 3000-3500 kroner. HP Photosmart virker som bra deal. Noen som har bedre forslag? Lenke til kommentar
johsol Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg har selv et hp 945 som jeg er veldig godt fornøyd med til sitt bruk, synes jeg fikk nogenlunde mye for pengene men det skal legges til at det virker utrolig treigt i tilfeller der motivet flytter seg (å det har jo enkelte motiv en tendens til å gjøre fra tid til annen) har lest side opp og side ned med kameratester å man finner stort sett noe bra å noe dårlig om alle. Spør man om råd så ender det gjerne opp med like mange svar som det er kamera på markedet, hver og en liker naturlig nok sitt eget kamera best i de fleste tillfeller. ellers så er det nok noen hundre tråder her i dette forum som omhandler kamera i den prisklassen du har siktet deg ut.. Konklusjon: med de forutsetninger jeg har som (hobby) fotograf så holder 945'en mål i massevis, en god del man kan stille på selv samt en automatikk som jeg synes jobber bra.. Kameraet er ganske stort å om dette er pluss eller minus må man avgjøre selv. Har man tatt seriebilder kan det virke som halvannen evighet før det har lagret å man kan fortsette fotograferingen men ettersom jeg skjønner så sliter mange kamera med dette.. her er en link til testen om 945'en her på akam akam test hp 945 ble kansje ikke så mye klokere av dette men det var da et svar (he he) mvh johsol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå