Turboneger Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Litt off topic, men jeg blir også av og til så ***** lei av alle små og store feil man må hanskes med konstant 24/7 når man har en data som man driver å mekker og fikser på.... gah. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 XP støtter ikke Roxio, rett og slett. Jeg hadde akkurat samme problemet. Derfor gir jeg deg samme råd som så mange andre her ... installer NERO så kan det hende alt går bedre. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 21:32, Afseth skrev:XP støtter ikke Roxio, rett og slett. Jeg hadde akkurat samme problemet. Derfor gir jeg deg samme råd som så mange andre her ... installer NERO så kan det hende alt går bedre. jo eg tror den siste versjonen gjør eg tror det er 5.02.Kjetil Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 21:41, Kjetil Lura skrev: Quote: Den 2002-06-13 21:32, Afseth skrev: XP støtter ikke Roxio, rett og slett. Jeg hadde akkurat samme problemet. Derfor gir jeg deg samme råd som så mange andre her ... installer NERO så kan det hende alt går bedre. jo eg tror den siste versjonen gjør eg tror det er 5.02. Kjetil Nei den gjør ikke det, har lastet ned Adaptec/Roxio 5.02. Men fungerer ikke.. Lastet ned Nero 5.5.8.2 denne fungerer glimrende på en annen PC! men ikke på min siden jeg hadde Roxio....... får kjøpe meg en pakke med røyk, nikotintyggis, medikamenter, hjertemedesin og en flaske whiskey når jeg installerer alt dette på nytt.... er så drita kjipt å installere alt på nytt å downloade massevis med oppdateringer til programmene som er installert fra før.... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Abdullah kan du ikke bare slett Roxio,går ikke det. Kjetil Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Det gjeller å vite hva en gunner er... Er litt nybegynner u see... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå