Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Nå går jeg snart ut som selvmordbomber på Oslo City!! De 2 CD Rom spillerene jeg har i maskinen fungerer ikke! Den ene fungerer av og til, liksom en gang i blandt. Dette virket topp i Win2000. Hvorfor ikke i WindowsXP?? Har en CD Brenner av USB, med Roxio drivere. Dette ble avinstallert. Da begynte den andre CD spilleren og fungere av og til. Men når roxio driverene hersket fungerte ingen.... Hva skal jeg gjøre?? kjøpe motorsag?? Lenke til kommentar
Petitzo Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Vel det første du bør gjøre er å sjekke at ledningene sitter godt og fast i... Jeg har hatt problemer med det før... Lykke til med massakren forresten :smile: Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Det var det første jeg gjorde, røsket ut alle ledningene og satte i nye..... men det virker fortsatt ikke :sad: blir så lei og sur at jeg kjøper en gønner snart! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Ikke mild!!!! sikker på at ikke begge står som master? [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-06-13 18:57 ] Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Mild eller ikke CD dritten må virke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er ikke idiot heller, HDD1: Master HDD2: Secondary CDROM1: Master CDROM2: Secondary er ikke plass til mer en dette....... _________________ - Abdullah den hellige "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." [ Denne Melding var redigert av: Abdullah på 2002-06-13 18:59 ] Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Abdullah det er vel billigere å kjøpe nye cd-rom og brenner enn en gønner:D Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 lol gunner koster vell rundt 5000-6000kr uten reg nummer [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-06-13 19:04 ] Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 kanne med bensin koster jo bare en hundrings, du kan få bomme fyr hos meg, skal vi møtes imårra kl 16? Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 18:58, Kjetil Lura skrev:Abdullah det er vel billigere å kjøpe nye cd-rom og brenner enn en gønner:D Uff... lurer på hvor mange timer vi bruker på å koke hjerneceller med Microsoft i året? hehe.. Er sikkert WinXP som er problemet. Fikk feilmelding ved installasjon at "Adaptec" ikke støttes av WinXP.. gleder meg så veldig til å sitte hele kvelden å formatere harddisker og installere windows...... Kommer Bill G. til norge tror jeg vi må spleise på å få en mann med lyddemper på taktet! Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:02, CS_eR GøY skrev:lol gunner koster vell rundt 5000-6000kr uten reg nummer En "PK" med 200 skudd koster 2500,- på gata i Oslo, tar deg max 15 minutter å skaffe.... men en Colt 345 kan vel koste det du sier :smile: Men ingen av desse går i min smak, digger FN FiveseveN, vanntett semi-auto pistol med 20 runder i magasinet! Får heller spørre naboen han har AG-3 som han bruker på å skyte fugler! (klin kokos) kan ta pc'n min i samme slengen.... hehe _________________ - Abdullah den hellige "I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones." [ Denne Melding var redigert av: Abdullah på 2002-06-13 19:11 ] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Laste ned nye drivere til de kanskje? Prøv bare en og en CD-Rom da... og vær 100% sikker på at du har master og slave. (det er en jumper bak på CD-rommen). Gir tips, vet du ikke er dum. Men det samme skjedde med meg da jeg tullet med mine CD-rommer. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Har bare et råd her: Fjern all software fra Roxio og installer Nero. Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:10, fUsiOn skrev:Laste ned nye drivere til de kanskje? Prøv bare en og en CD-Rom da... og vær 100% sikker på at du har master og slave. (det er en jumper bak på CD-rommen).Gir tips, vet du ikke er dum. Men det samme skjedde med meg da jeg tullet med mine CD-rommer. Har prøvd alt det du skriver.. en og en cd rom, jumperene står riktig. CD rommene fungerer i en annen datamaskin men ikke denne... puff rare greier.. Er vel bare en ting å gjøre, koke kaffe og formatere harddiskene.. se VM på TV og slappe av Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:06, Abdullah skrev:Fikk feilmelding ved installasjon at "Adaptec" ikke støttes av WinXP. Eh?? Adaptec? har du raid kontroller eller noe? Når det står at win XP ikke støtter det så trenger du nye drivere til det. Står alltid slik når driveren ikke er kompitabel med Win XP. Lenke til kommentar
[RCG]Balthazar Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Prøv å bytte plass på Primary og Secondary slave. En annen ting du kan prøve er å sette HD'ene på Cable select. Mine cdrommer datt ut under win 2000 en gang men dem kom tilbake av seg selv :S det var sikkert en kontantfeil .. Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:15, fUsiOn skrev: Quote: Den 2002-06-13 19:06, Abdullah skrev: Fikk feilmelding ved installasjon at "Adaptec" ikke støttes av WinXP. Eh?? Adaptec? har du raid kontroller eller noe? Når det står at win XP ikke støtter det så trenger du nye drivere til det. Står alltid slik når driveren ikke er kompitabel med Win XP. Nei, det var noe "mer" spesielt en kompitabel for XP med denne. Stod at "XP har et kjendt problem med Adaptec/Roxio- programvare" og kan forårsake problemer med pc'n... som det har gjort.. lastet ned nyeste oppdateringer fra Roxio og det ble stikk værre. Gjør bare en ting tror jeg, slette alt og legge inn WinXP på nytt... har avinstallert Roxio men problemet er der fortsatt, har sjekket i "Regedit", slettet de oppføringene som var fra Roxio/Adaptec men til ingen nytte.. gidder ikke bla gjennom hele registeret.... Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:16, [RCG]Balthazar skrev:Prøv å bytte plass på Primary og Secondary slave.En annen ting du kan prøve er å sette HD'ene på Cable select.Mine cdrommer datt ut under win 2000 en gang men dem kom tilbake av seg selv :S det var sikkert en kontantfeil .. Skal prøve på CS og bytte plass mellom desse.. Takker for tipset! Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Quote: Den 2002-06-13 19:12, simfan skrev:Har bare et råd her: Fjern all software fra Roxio og installer Nero. La inn Nero på samme brenneren på en annen maskin, og det virket 100% Lenke til kommentar
staljin Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei, Gadd ikke å lese alle postene. D jeg gjorde var å legge in ASPI (har cd-plate med Easy CD creator så jeg der der i ASPI mappe en "installASPI.exe" fil som jeg brukte for å installere ASPI)deretter oppdaterte jeg til den gamle 4.60 (1021)ASPI layer og deretter oppdaterte jeg til den nye 4.071. Håper dette hjelper noe. STaljin Lenke til kommentar
Lord Pyrre Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 Hadde akkurat samme problem som deg men gadd ikke å gjøre noe med det før jeg fant en god grunn til å installere opp igjen maskinen min på nytt (6mnd). Jeg viste hele tiden at det var alt det tullet med adaptec/roxio som var årsak Sympton : tok meg 8-12 min for å lese in en plate og klarte aldrig å brenne med mer en 8X hastighet uten at burnprofen sto på konstant (plextor 1610a) instllerte på nytt og holdt meg unna alt som heter Adaptec/Roxio/Directcd+at jeg lar heller ikke musicmach få kalibrere Plextoren min (bruker DVD'en) til å rippe MP3 og nå er jeg tilbake til EDENS Hage der alt er perfekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå